کد خبر 1421676
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
مسی به رکورد اسطوره فوتبال ایران نزدیک شد

ابرستاره آرژانتینی فاصله خود را با کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران کم کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال آرژانتین بامداد امروز(چهارشنبه) در دیداری دوستانه به مصاف جامائیکا رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

لیونل مسی اسطوره بارسلونا در این بازی از ابتدا در ترکیب اصلی آرژانتین حضور نداشت ولی با ورود به زمین موفق شد دبل کند و آلبی سلسته را به پیروزی برساند.

 مسی به رکورد اسطوره فوتبال ایران نزدیک شد

مهمترین نکته در این بازی این بود که مسی با دو گل زده در این دیدار تعداد گل های ملی اش را به عدد ۹۰ رساند به جایگاه سوم بهترین گلزنان تاریخ رده ملی رساند.

مسی تنها ۱۹ گل با علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان که دومین گلزن برتر تاریخ تیم های ملی جهان است، فاصله دارد. آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ با مسی حضور دارد و ابرستاره پاری سن ژرمن می تواند این فاصله را کمتر کند و در آینده با توجه به سنش بشکند.

پیش از این رونالدو رکورد بزرگ علی دایی را شکست و اکنون با ۱۱۷ گل ملی صدرنشین بهترین گلزنان تاریخ تیم های ملی جهان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    10 2
    تا کمتر دوسال دیگه علی دایی به هیچ میرسه!!!
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    13 2
    اسطوره بودن علی دایی برای ایران شبیه جوکه، آنهم برای عبور دادن یک توپ از خط دروازه! اسطوره کسایی هستند که در مقابل دشمنان این مملکت و مردم سر داده و خون خود را برای این خاک هدیه کرده اند. امثال علی دایی حتی ذره ای ارزش اسطوره بودن را ندارند.
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      6 3
      با به کار بردن همین عناوین و بزرگ کردن بی جهت این جماعت باعث میشن اینها توهم برشون داره و فکر کنن واقعا" کسی هستن و کار خیلی خیلی شاق و با عظمتی در رابطه با ایران انجام دادن و به همین دلیل به خودشون اجازه میدن در هر مسئله و موضوعی بی ربط و با ربط دخالت کرده و نظر بدهند.
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 1
    گل زدن به جیبوتی و مالت ولتونی و..........چیزی نیست که ازعلی دایی اسطوره ساخته
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    البته گل هایی که علی دایی زده قابل قیاس باگلهایی رونالدو ومسی زدنند نیست
  • مشکینی IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    3 1
    با سلام این خالی بندی را اینقدر گفتیم که خودمون هم باور کردیم که دایی اولین گلزن دنیاست زدن ۱۷ گل به تیم دسته !!!! نپال و برمه و ماداگاسکار؟!!!!.کجا و آرزوی زدن تنها یه گل به کشورهایی مانندآرژانتین کجا؟ همین تیم یمین ما هم میتونه ۲۰ تا گل به نپال و ماداگاسکار بزنه همین امروز
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    0 0
    مسی واقعا همینطور داره تو هر بازی چندتا گل میزنه و حتی میتونه رونالدو را هم جا بذاره و خودش آقای گل دنیا بشه مسی دارای خلاقیت فردی و تیمی زیادی که این خلاقیت باعث شده آنقدر پیشرفت بکنه که هم گل بزنه هم آرژانتین به قهرمانی برسونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس