وزیر خارجه فرانسه در سفری از پیش اعلام نشده، به کی‌یف رفت

«کاترین کولونا» وزیر خارجه فرانسه در یک سفر از پیش اعلام نشده، به کی‌یف رفت تا حمایت این کشور از اوکراین در جنگ با روسیه را نشان دهد.

به گزارش مشرق، در حالی که حمایت‌های غرب از اوکراین و فشارهای این کشورها علیه روسیه ادامه دارد، وزیر خارجه فرانسه خود را به کی‌یف رسانده است.

«کاترین کولونا» وزیر خارجه فرانسه در پیامی توییتری که به سه زبان فرانسوی، اوکراینی و انگلیسی منتشر کرده است، از سفر خود به اوکراین خبر داد.

این مقام ارشد فرانسوی در پیام توییتری خود به نوشتن این جمله بسنده کرده است: «صبح بخیر اوکراین؛ خوب است که دوباره (به اوکراین) برگشتم».

وزیر خارجه فرانسه در این پیام عکسی از خود در کنار «اتن دوپانسینز» سفیر این کشور در اوکراین منتشر کرده که در حال قدم زدن در خیابان‌های کی‌یف هستند.

سفر از پیش اعلام نشده وزیر خارجه فرانسه در شرایطی انجام شده که مقام‌های کشورهای غربی طی چند ماه اخیر بارها به منظور نشان دادن حمایتشان از اوکراین و ضدیت با روسیه، به کی‌یف سفر کرده‌اند.

فرانسه به همراه آمریکا و متحدانشان از روزی که بحران اوکراین آغاز شده، در حال ارائه حمایت‌های همه جانبه مالی و تسلیحاتی به این کشور و اعمال فشارهای بی سابقه علیه روسیه هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس