کد خبر 1421414
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
عابدزاده

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران فرصت استثنایی برای تصاحب قفس توری در جام جهانی ۲۰۲۲ پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران در حالی تمرینات خود را برای دیدار با سنگال پشت سر گذاشت که دومین بازی تدارکاتی در اردوی اتریش می‌تواند تکلیف خیلی از پست‌ها را برای کارلوس کی روش روشن کند.

بازگشت پیرمرد پرتغالی به رأس کادر فنی تیم ملی ایران باعث شد تا علیرضا بیرانوند بار دیگر گلر اول این تیم شود. او نمایش درخشانی در جریان پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل اروگوئه داشت اما مصدومیت از ناحیه کمر باعث شد تا در دقیقه ۶۳ جای خود را به امیر عابدزاده بدهد.

عابدزاده که در دوران مربیگری دراگان اسکوچیچ به گلر شماره یک تبدیل شده بود در همان ۲۷ دقیقه توانست دو بار دروازه ایران را از گل خوردن نجات دهد تا نشان دهد همچنان هیجان ماندن در کنار تور دروازه ایران را دارد.

حالا عابدزاده در رقابتی نفس‌گیر با رقیبانی همچون سید حسین حسینی و پیام نیازمند قرار دارد تا شاید بتواند در غیاب بیرانوند مقابل سنگال در دروازه بایستد.

دیدار با شیرهای ترانگا که در قاره آفریقا بهترین مهاجمان را همچون «سادیو مانه» دارند می‌تواند چالش بزرگ برای عابدزاده باشد. فرصتی طلایی برای پسری که شاید دنبال تکرار رؤیای پدر از جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه باشد.

امیر که دیگر از زیر سایه احمدرضا عابدزاده خارج شده است حالا بهترین زمان را برای اثبات خود به کی روش در اختیار دارد تا شاید این بار شماره یک تیم ملی را در جدال با انگلیس، آمریکا و ولز بر تن کند.

تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۱۸ امروز سه شنبه با سنگال بازی می‌کند تا آخرین دیدار در اردوی اروپایی ملی پوشان باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس