کد خبر 1421364
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
شهبازازده، همچنان خاموش و کم‌اثر/ موتور گلزنی آقای گل روشن می‌شود؟

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر هنوز نتوانسته حتی گوشه‌ای از درخشش فصل قبل در سپاهان را در استقلال تکرار کند.

به گزارش مشرق، بهترین گلزن فصل گذشته لیگ برتر کسی نبود جز سجاد شهبازاده که به دور از همه پیش‌بینی‌ها، کفش طلای لیگ را از آن خود کرد. مهاجم اردبیلی و باتجربه سپاهان از هفته نخست گلزنی کرد و توقف ناپذیر بود تا بعد از سال‌ها، فوتبال ایران آقای گلی با ۲۰ گل یا بیشتر داشته باشد، اما این مهاجم ۳۱ ساله حال و روز خوشی در بازگشت به استقلال ندارد.

خط حمله استقلال در ۶ هفته‌ای که از لیگ برتر فوتبال گذشته نتوانسته آنطور که باید و شاید رضایت هواداران را جلب کند و همین موضوع به پاشنه آشیلی برای تیم ساپینتو تبدیل شده است که چرا باوجود حضور مهاجمان پرتعداد، آبی‌پوشان اینقدر در گلزنی ناکام بوده‌اند.

در پستی که بهترین بازیکنان لیگ در آن خریداری شده است، تیم فوتبال استقلال تنها موفق به زدن ۷ گل در ۶ هفته شده است که تنها ۳ عدد از این گل‌ها حاصل تلاش مهاجمان (بابایی) و وینگرها (محبی و قایدی) بوده است، اما در میان این بازیکنان سجاد شهباززاده به عنوان آقای گل فصل گذشته شاید بیش از بقیه مورد انتقاد قرار بگیرد و اگر روند گل‌نزدنش ادامه پیدا کند شاید حتی جایگاهش کنونی‌اش را هم از دست بدهد.

شهبازازده در ۳ دیدار از ۶ هفته برگزار شده در ترکیب اصلی استقلال و در ۳ مسابقه هم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و به بازیکنانی چون پیمان بابایی، آرمان رمضانی و البته مهدی قایدی ترجیح داده شد، اما مانند بازی‌های تدارکاتی در این ۶ هفته هم در گلزنی ناکام بود تا بیش از پیش مورد انتقاد قرار بگیرد. آماری که همه چیز را به ضرر شماره ۱۰ آبی‌ها که اتفاقا به عنوان اولین خرید این تیم با سروصدای زیادی هم استقلالی شد کرده است.

البته غیر از بابایی که مصدوم است سایر مهاجمان این تیم مانند آرمان رمضانی و ارسلان مطهری هم موفق به گل‌زدن نشدند و همین مساله شاید زنگ خطر را برای خط حمله پُر اسم و رسم و گران‌قیمت آبی‌ها به صدا دربیاورد. از سوی دیگر شهبازازده نه تنها در گلزنی ناکام بوده بلکه در گل‌سازی و ایجاد موقعیت برای هم‌تیمی‌هایش نیز نتوانسته عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس