۵ بازیکن کلیدی تیم ملی فوتبال ایران که انگلیس باید مراقبشان باشد

نشریه دیلی میل انگلیس پنج بازیکن کلیدی ایران که تیم ملی انگلیس باید مراقبشان باشد را نام برد و از حسین کنعانی‌زادگان به عنوان ستون دفاعی تیم ملی یاد کرد.

به گزارش مشرق، نشریه دیلی میل انگلیس بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل اروگوئه در اتریش، گزارشی را از توانایی‌های تیم ملی ایران منتشر کرد و به سرمربی تیم ملی انگلیس هشدار داد که مراقب پنج بازیکن کلیدی ایران باشد؛ نفراتی که در دیدار مقابل اروگوئه نمایش درخشانی داشتند. این ملی پوشان عبارتند از مهدی طارمی، سامان قدوس، علیرضا بیرانوند، سعید عزت اللهی و محمدحسین کنعانی زادگان.

مهدی طارمی

شماره ۹ به طور مداوم در سه فصل گذشته در پورتو گلزنی کرده و پاس گل داده است. اگرچه او بیشتر به خاطر گل قیچی برگردان برابر چلسی در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰-۲۱ شناخته می‌شود، او همچنین قبل از آنکه لوئیز دیاز پورتو را به مقصد لیورپول ترک کند، بهترین‌ها را به ارمغان آورد. این بازیکن ۳۰ ساله احتمالاً در سمت راست سه نفره در دوحه بازی می‌کند و نزدیک سردار آزمون خواهد دوید.

۵ بازیکن کلیدی تیم ملی فوتبال ایران که انگلیس باید مراقبشان باشد

سامان قدوس

قدوس مهاجم تیم برنتفورد در خط جلوی ایران مقابل اروگوئه یک خطر واقعی بود. او حرکتی را آغاز کرد که گل را به ارمغان آورد. قدوس بهترین پاس شب را با «یک و دو» داد که مهدی ترابی باید آن را گل می‌کرد. کم بازی کردن قدوس در برنتفورد می‌تواند به این معنا باشد که کی روش با او شروع نمی‌کند، اما پست مورد علاقه او درست پشت سر مهاجم وسط یعنی سردار آزمون است.

بیشتر بخوانید:

روح کی‌روش در تیم ملی ایران حلول کرد!

سعید عزت اللهی
نشریه دیلی میل با تمجید از سبک بازی سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی ایران و بازی او با سری بالا، نوشت: «پس از یک فصل حضور در اتلتیکو مادرید به عنوان یک بازیکن جوان، او مجبور شد خود را با یکسری انتقالات قرضی وفق دهد، از جمله یک دوره کوتاه مدت در باشگاه ردینگ که به دلیل مصدومیت کوتاه بود.»

علیرضا بیرانوند

قرار است بین دو دروازه بان - بیرانوند و سیدپیام نیازمند - برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی در دوحه جنگ و رقابت شدید باشد اما در مورد بیرانوند، انگلیس و ولز به مصاف یک مهار کننده بسیار خوب توپ می‌روند؛ کسی که پنالتی کریستیانو رونالدو را در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مهار کرد. این بازیکن ۶ فوت ۵ اینچی ۳۰ ساله در روز جمعه مقابل اروگوئه چندین مهار توپ سریع انجام داد. او همچنین مجهز به یک پرتاب بلند دست است و رکورد جهانی گینس را برای پرتاب توپ به فاصله ۶۷ یارد در بازی ۲۰۱۶ مقابل کره جنوبی دارد.

۵ بازیکن کلیدی تیم ملی فوتبال ایران که انگلیس باید مراقبشان باشد

محمدحسین کنعانی زادگان

مردی که هرگز به لیگ‌های بزرگ راه نیافته است، اما او بازیکنی است که به طور بالقوه می‌تواند گرت ساوت گیت و راب پیج (سرمربیان انگلیس و ولز) را به عنوان ستون دفاعی ایران ناامید کند. می‌توان گفت بهترین کیفیت تیم ایران خستگی ناپذیری و جنگندگی آنهاست. آنها از غلت زدن خودداری می‌کنند.کنعانی، بازیکن ۲۸ ساله‌ای که برای یک تیم قطری بازی می‌کند، بیشتر مظهری از این موضوع در برابر اروگوئه بود و به معنای واقعی کلمه با لوئیس سوارز روبه‌رو شد. او یک چالش عالی برای انکار کردن داروین نونیز از لیورپول در آن بازی انجام داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پرسپولیسی قشقایی فیروزآباد فارس IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    6 4
    سلام بر غیورمردان تیم ملی کشور پرافتخارم🌹ماشالا ارتش سرخ🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🌷
  • دژل IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    4 3
    اروگوئه مستحق پیروزی بود ..
    • کیوان IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      چرا دروغ میگی بد مذهب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس