تجمع بزرگ امت رسول‌الله (ص) در تهران آغاز شد

اجتماع بزرگ امت رسول الله(ص) در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر، همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) آغاز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    3 4
    به این میگن تجمع. شبیه این کسی دیده از براندازها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در هرجای دنیا
    • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      4 1
      عالیییییی.
    • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      1 1
      اندازه این جمعیت رو کسی از طرفداران اشرار خیابانی دیده؟؟؟؟؟ طرفداران سلبریتی ها و ... دیده؟
  • فرهاد عظمیان IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 1
    سلام. درود وخدا قوت به این ملت غیور ایران، وطن پاره تنم، ایران همبشه زنده. عالی بود مشتی بر دهان ستمگران، منافقین وارازل واوباش بیگانه. دمتون گرم.سلامتی رهبر معظم انقلاب به کوری چشم دشمنان ایران عزیزمان
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 0
    مطالعه‌ی این روند شرارت که در این سال‌ها با عملیات جنایت‌بار در افغانستان و عراق و فلسطین و لبنان و پاکستان همراه بود، تردیدی باقی نمی‌گذارد که طرّاحی و اتاق فرمان آن در دستان سران نظام سلطه و اتاق فکرهای صهیونیستی است که از بیشترین نفوذ بر دولت آمریکا و سازمان‌های امنیتی و نظامی آن و نیز بر دولت انگلیس و برخی دولت‌های اروپائی برخوردارند.»
    • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      0 0
      این جمله از رهبر انقلاب هست. درسته؟
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    چرا کلمه شرارت و اشرار برتر از هنجار شکنی هست. استفاده رهبر از کلمه «شرارت» در پی حادثه قرآن‌سوزی ۱۳۸۹/۰۶/۲۲: «پشت صحنه‌ی این حرکات شرارت‌بار چیست و کیست؟ مطالعه‌ی این روند شرارت که در این سال‌ها با عملیات جنایت‌بار در افغانستان و عراق و فلسطین و لبنان و پاکستان همراه بود، تردیدی باقی نمی‌گذارد که طرّاحی و اتاق فرمان آن در دستان سران نظام سلطه و اتاق فکرهای صهیونیستی است که از بیشترین نفوذ بر دولت آمریکا و سازمان‌های امنیتی و نظامی آن و نیز بر دولت انگلیس و برخی دولت‌های اروپائی برخوردارند.» رهبر درباره کلمه «هنجارشکنی» ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی ۱۴۰۰: «ملاحظات اخلاقی جدّاً رعایت بشود؛ یعنی واقعاً اگر چنانچه نامزدهای انتخابات ما، هم در مناظراتشان، هم در مصاحبه‌هایی که با آنها میشود، سؤال و جواب‌هایی که با آنها میشود، اخلاق اسلامی را رعایت بکنند، این سرریز میشود در جامعه، آحاد مردم ملاحظات اخلاقی را یاد میگیرند و رعایت میکنند؛ این سرمشقی برای آنها خواهد شد و هنجارشکنی هم نکنند. بعضی‌ها برای اینکه بیشتر دیده بشوند، بیشتر شنیده بشوند، راه‌حلّ‌شان این است که هنجارشکنی کنند، خطوط قرمز نظام را به قول خودشان بشکنند.» حالا واقعه امروز به کدام یک کلمه نزدیک تر است: شرارت یا هنجارشکنی؟ اما شبکه خبر و برخی جاها برای این اعمال شرارت بار اشرار مسلح از کلمه «اقدامات هنجارشکنانه» استفاده می کنند! از رهبر الگو بگیریم. از مردم و ماموران پلیس و امنیت بپرسید کار این اشرار شبیه نامزدهای متخلف انتخابات هست یا قرآن سوز؟
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 1
    خاک بر سر اسرائیل که فکر کرده میتونه مردم رو فریب بده، اونم با سلبریتی!
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    احسنت به مردم تهران،یا علی ع
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    رهبر معظم انقلاب: یکی از مشکلات اساسیِ ما در طول این ۳۸ سال، حفظ امنیّت بوده است. جوانانِ ما با همه‌ی وجود برای حفظ امنیّت جنگیده‌اند، مبارزه کرده‌اند؛ چه در ماه‌های اوّلِ پیروزی انقلاب که حرکات شرارت‌آمیز و تجزیه‌طلبانه در برخی از مرزهای این کشور به تحریک دشمنان به وجود آمد، چه بعد از آن در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدّس که هشت سال به طول انجامید، و چه بعد از آن تا امروز که دشمنان سعی کرده‌اند امنیّت را از این کشور سلب کنند. جوانان مؤمنِ ما در سازمانهای مسلّح ازجمله در نیروی انتظامی با کمال رشادت و قدرت ایستاده‌اند و از امنیّت این کشور دفاع کرده‌اند. من میخواهم به شما بچّه‌های عزیزم، جوانهای عزیزم بگویم شما تنها سازمانی هستید که در سرتاسر کشور در مقابل چشم مردم حضور دارید. خدمت شما را، تلاش شما را، فداکاری شما را مردم می‌بینند؛ در شهرها، در روستاها، در جادّه‌ها، در مرزها، در پایانه‌های مسافری، در کوه‌ها و دشتها، در مناطق خطرناک، در همه‌جا؛ در همه‌ی فصول سال، نیروی انتظامی جلو چشم مردم است. ما هیچ سازمانی را نداریم که این‌طور در یک پهنه‌ی با این وسعت، همیشه در مقابل چشم مردم باشد. توانایی‌های شما، آبروی نظام جمهوری اسلامی است. قدرت شما، رشادت شما، اقدام شما، حرکت بجا و بموقعِ شما، مایه‌ی افتخار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است. هنگامی که شما با یک جریان مفسده‌آمیز -مثلاً جریان موادّ مخدر، جریان شرارت در شهرها، جریان سرقت، جریان ناامنی‌های گوناگون- سینه‌به‌سینه مواجه میشوید، فداکاری میکنید و در این راه زحماتی را متحمّل میشوید، مردم به چشم خودشان تلاش شما را می‌بینند. علاوه بر اینکه نیاز مردم را که امنیّت است، تأمین میکنید، برای نظام اسلامی هم آبرو تأمین میکنید. این برای یک کشور مایه‌ی آبرو است(مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی ۹۶)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس