کد خبر 1420621
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
مشخصات گوشی وان‌پلاس ۱۱ پرو فاش شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی وان‌پلاس ۱۱ پرو به تراشه Snapdragon ۸ Gen ۲ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود.

به گزارش مشرق، اوایل ماه جاری شاهد انتشار رندرهایی از گوشی وان‌پلاس ۱۱ پرو بودیم؛ این محصول که جایگزین وان‌پلاس ۱۰ پرو است احتمالاً قدرتمندترین پرچم‌دار شرکت سازنده خواهد بود. اخیراً اطلاعاتی در مورد گوشی جدید وان‌پلاس منتشر شده است که نشان می‌دهد از Snapdragon ۸ Gen ۲ استفاده خواهد کرد؛ این تراشه نسبت به نسل پیشین خود دارای طراحی جدیدتری خواهد بود.

گوشی وان‌پلاس ۱۱ پرو دارای دو کانفینگ خواهد بود که شامل هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی می‌شود. گوشی ذکر شده دارای یک دوربین سه‌گانه است که شامل یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی IMX۷۶۶ سونی، یک لنز فوق‌عریض با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتو با سنسور ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

شرکت وان‌پلاس هنوز از لنزهای تله‌فوتو به سبک پریسکوپ بر گوشی‌های خود استفاده نکرده است و باید دید که وان‌پلاس ۱۱ پرو این روند را تغییر می‌دهد یا خیر؟ از دیگر ویژگی‌های گوشی ذکر شده می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توانایی پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی، وای‌فای ۶E، بلوتوث ۵.۲ و شبکه ۵G اشاره کرد.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس