کد خبر 1419991
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
گوشی

پس از گوشی OPPO A۷۷ به نظر می رسد که این شرکت آماده عرضه یک مدل برتر با نام OPPO A۷۷s در روزهای آینده می شود.

به گزارش مشرق، اوپو در ماه آگوست از گوشی میان رده OPPO A۷۷ رونمایی کرد که از Helio G۳۵ بهره می برد. در هفته های گذشته چندین گزارش ادعا کرده اند که اوپو در حال کار بر روی یک مدل دیگر از این گوشی با نام OPPO A۷۷s برای بازارهای جهانی است. اکنون Mukul Sharma افشاگر هندی دنیای فناوری پیکربندی‌ها، انواع رنگ و چارچوب زمانی عرضه A۷۷s را فاش کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، OPPO A۷۷s در دو نسخه مانند ۶ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۸ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و در رنگ های مشکی و آبی عرضه به بازار هند خواهد آمد. این منبع همچنین می افزاید که A۷۷s تا پایان سپتامبر یا اوایل اکتبر عرضه خواهد شد.

گوشی OPPO A۷۷s که دارای شماره مدل CPH۲۴۷۳ است، تاکنون توسط چندین پلتفرم صدور گواهینامه مانند BIS هند، NBTC تایلند، پایگاه داده اعلامیه اتحادیه اروپا، گواهینامه مخابرات اندونزی، TUV Rheinland و CQC چین تایید شده است. از طریق یکی از همین گواهینامه ها مشخص شده که این دستگاه توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می شود که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می کند.

گوشی اوپو A۷۷s به زودی در بازار +عکس

مشخصات لو رفته OPPO A۷۷s حاکی از آن است که مطمئناً قیمتی بالاتر از OPPO A۷۷ خواهد داشت که ۱۵۴۹۰ روپیه (۱۹۴ دلار) قیمت دارد. به نظر می رسد مدل برتر با قیمتی در حدود ۱۷۰۰۰ روپیه (۲۱۳ دلار) روانه بازارها شود.

متاسفانه اطلاعاتی در مورد سایر مشخصات A۷۷s در دسترس نیست اما به نظر می رسد  OPPO A۷۷s برخی از مشخصات خود را از A۷۷ قرض بگیرد که دارای صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی IPS LCD HD+، چیپست Helio G۳۵، سیستم عامل اندروید ۱۲ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۳۳ وات است.

گوشی اوپو A۷۷ دارای یک دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی (اصلی) + ۲ مگاپیکسلی (ماکرو) در پشت است. برای امنیت نیز دستگاه به یک اسکنر اثر انگشت در کناره ها مجهز شده است. پس بسیاری از این ویژگی ها را باید در OPPO A۷۷s نیز مشاهده کرد.

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس