کد خبر 1420611
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
تیم ملی فوتبال ایران با گل طارمی به انگلیس هشدار داد

یک نشریه انگلیسی با تمجید از عملکرد تیم ملی ایران در بازی دوستانه مقابل اروگوئه، نسبت به خطر این تیم مقابل انگلیس در جام جهانی هشدار داد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته در بازی تدارکاتی در کشور اتریش به مصاف اروگوئه رفت و با نتیجه ۱ بر صفر به برتری رسید. هرچند اروگوئه در این دیدار موقعیت‌هایی برای گلزنی داشت اما تیم ایران هم دست و پا بسته نبود و بارها دروازه یاران «سوارز» را تهدید کرد.

در نهایت این مهدی طارمی بود که روی یک کار گروهی گل برتری ایران را به ثمر رساند تا شاگردان کارلوس کی روش در نخستین بازی بعد از بازگشت او، با برد زمین مسابقه را ترک کنند.

این برد بازتاب زیادی در رسانه‌های دنیا از جمله پرتغال و انگلیس داشت. رسانه‌های پرتغالی به واسطه گلزنی طارمی و مربیگری کارلوس کی روش برد ایران را پوشش دادند.

همچنین رسانه‌های انگلیس به واسطه همگروهی این تیم برابر تیم ملی ایران در جام جهانی، برد ایران را تحلیل کردند. نشریه «دیلی میل» با انتشار گزارشی نسبت به خطر ایران برای انگلیس هشدار داد.

در ابتدای این گزارش آمده است: «گل مهدی طارمی در بازی دوستانه و شکست دادن تیم پر ستاره اروگوئه با حضور داورین نونیز، و لوئیس سوارز باعث شد تا حریف انگلیس در جام جهانی، هشدار جدی را به تیم گرت ساوت گیت بدهد.»

تیم ملی فوتبال ایران با گل طارمی به انگلیس هشدار داد

در گزارش این رسانه علاوه بر طارمی به بازی درخشان نفراتی چون سامان قدوس بازیکن ایران که در تیم برنتفورد انگلیس حضور دارد و همچنین صادق محرمی مدافع راست ایران و تیم دیناموزاگرب که مقابل چلسی انگلیس بازی کرده بود هم اشاره شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    تیم ملی خوب وحتی عالی بود بردن اروگوئه حتی برای برزیل آسان نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس