کد خبر 1420601
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال شنبه دوم مهر

قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز قبلی با کاهش ۱.۵ درصدی به ۱۹ هزار و ۱۵۰ دلار رسید.

به گزارش مشرق، بیت‌کوین شبانه‌روز آرامی را پشت سر گذاشت. ارزش رهبر بازار ارز دیجیتال صبح امروز شنبه دوم مهر با افت ۱.۵ درصدی  به ۱۹ هزار و ۱۵۰ دلار رسید درحالی که دیروز بیت‌کوین در نیمه کانال ۱۹ هزار دلار معامله می‌شد. علاوه بر نوسان محدود بیت‌کوین حوالی مرز ۱۹ هزار دلار، همین رفت‌وبرگشت‌های محدود را در این مدت برای سایر ارز دیجیتال سرشناس شاهد بودیم. در شبانه‌روز قبلی اتریوم همپای بیت‌کوین ۱.۵ درصد از ارزش خود را از دست داد و امروز هزار و ۳۲۵ دلار خرید و فروش شد. ترا کلاسیک و ترا که برای برخی تریدرهای ایرانی اهمیت دارند، در شبانه‌روز قبلی ریزش بزرگتری را تجربه کردند و بازدهی روزانه آن‌ها به‌ترتیب منفی هشت و منفی شش درصد برآورد می‌شود.

قیمت بیت‌کوین؛ ۱۹ هزار و ۱۵۰ دلار

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز شنبه دوم مهر ۱۹ هزار و ۱۵۰ دلار به‌ثبت رسید. بیت‌کوین صبح جمعه تقریبا ۱۹ هزار و ۴۰۰ دلار معامله می‌شد و در این مدت حدود ۱.۵ درصد از ارزش این ارز دیجیتال کاهش پیدا کرده است. کمترین قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی ۱۸ هزار و ۶۳۰ دلار و بیشترین سطح آن ۱۹ هزار و ۴۰۰ دلار تثبیت شده است. با احتساب کاهش ۱.۵ درصدی قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز قبلی، بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال به منفی چهار درصد تقلیل پیدا کرد. حالا درقیاس با قله تاریخی بیت‌کوین، یعنی محدوده ۶۸ هزار دلار، شاهد ریزش ۷۲ درصدی ارزش این ارز دیجیتال هستیم. همچنین حجم ۳۶۶ میلیارد دلاری معاملات بیت‌کوین، معادل سهم ۳۷.۵ درصدی این ارز دیجیتال از کل بازار است.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۳۲۵ دلار

قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز شنبه دوم مهر با افت ۱.۵ درصدی نسبت به دیروز هزار و ۳۲۵ دلار کاهش ثبت شد. هر واحد اتریوم دیروز هزار و ۳۵۰ دلار معامله می‌شد و طی شبانه‌روز قبلی بین دو محدوده هزار و ۲۷۰ دلار تا هزار و ۳۵۰ دلار نوسان داشته است. نسبت به هفته قبل بازدهی اتریوم منفی هشت درصد است. چون اتریوم شنبه هفته قبل هزار و ۴۳۰ دلار معامله می‌شد. حالا ریزش اتریوم نسبت به قله تاریخی خود – چهار هزار و ۸۵۱ دلار- معادل ۷۲ درصد محاسبه می‌شود. حجم ۱۶۲ میلیارد دلاری معاملات اتریوم نیز سهم این ارز دیجیتال از کل بازار را حدود ۱۶.۵ درصد نشان می‌دهدو

قیمت انواع ارز دیجیتال

لونا کلاسیک در شبانه‌روز قبلی هشت درصد از ارزش خود را از دست داد و بازدهی روزانه ترا، کاردانو و ترون در این مدت بین منفی یک تا منفی شش درصد به‌ثبت رسیده است. قیمت لونا کلاسیک صبح امروز شنبه دوم مهر ۰.۰۰۰۲۵۱ دلار به‌ثبت رسید و درقیاس با دیروز هشت درصد تنزل پیدا کرد. لونا یا همان ترا که صبح امروز ۲.۶۲ دلار خرید و فروش می‌شد، دیروز ۲.۸۰ دلار ارزش داشت و این یکی افت قیمت شش درصدی را به‌ثبت رساند. قیمت کاردانو در شبانه‌روز قبلی از ۰.۴۷۳ دلار به ۰.۴۶۲ دلار رسید و دو درصد کاهش پیدا کرد. ترون نیز که صبح امروز ۰.۰۶۰ دلار ارزش داشت، نسبت به دیروز یک درصد کاهش پیدا کرده است. شیبا صبح امروز بدون تغییر قیمت درقیاس با دیروز ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار خرید و فروش شد. دوج‌کوین، اما اوضاع متفاوتی با سایر ارز دیجیتال سرشناس داشت. قیمت دوج‌کوین امروز ۰.۰۶۵ دلار به‌ثبت رسید تا بازدهی روزانه آن به مثبت شش درصد رسید.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۱۹ هزار و ۸۶۰ دلار

۱۹ هزار و ۴۰۰ دلار

۱۹ هزار و ۱۵۰ دلار

اتریوم

هزار و ۴۳۰ دلار

هزار و ۳۵۰ دلار

هزار و ۳۲۵ دلار

کاردانو

۰.۴۷۴ دلار

۰.۴۷۳ دلار

۰.۴۶۲ دلار

دوج‌کوین

۰.۶۰ دلار

۰.۰۶۲ دلار

۰.۰۶۵ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

ترون

۰.۰۶۱ دلار

۰.۰۶۱ دلار

۰.۰۶۰ دلار

ترا کلاسیک

۰.۰۰۰۳۰۱ دلار

۰.۰۰۰۲۷۳ دلار

۰.۰۰۰۲۵۱ دلار

ترا

۳.۰۶ دلار

۲.۸۰ دلار

۲.۶۲ دلار

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس