کد خبر 1420585
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
گل تر و تمیز ایران با ۶ پاس از زمین خودی +عکس

گل برتری ایران مقابل اروگوئه در شرایطی به ثمر رسید که سه بازیکن تیم ملی نقش اصلی را در آن ایفا کردند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران در حالی موفق شد امشب در مسابقه دوستانه مقابل اروگوئه به برتری یک بر صفر دست پیدا کند که تک‌گل این مسابقه روی یک حرکت تمرین شده به ثمر رسید و دو بازیکن تعویضی کارلوس کی‌روش در آن نقش ویژه‌ای داشتند و با گل و پاس گل، آن را رقم زدند.

در شرایطی که ملی‌پوشان ایران توپ و میدان را به اروگوئه داده و روی ضد حملات برنامه داشتند، در دقیقه ۷۸ روی حرکتی که مهدی طارمی از میانه زمین آغاز کرد، پس از پاس‌های متوالی با رد پای کریم انصاری‌فرد و سامان قدوس، در نهایت با ضربه شماره ۹ توپ را به تور دروازه اروگوئه رساندند.

گل تر و تمیز ایران با ۶ پاس از زمین خودی +عکس

طارمی که به‌عنوان یار جانشین به زمین آمده بود، پس از تصاحب توپ در میانه میدان در یک نبرد تن به تن با بازیکن حریف، به سمت زمین اروگوئه حرکت کرد و پس از اینکه با کریم انصاری‌فرد یک- دو کرد، توپ را به سامان قدوس رساند که این بازیکن نیز مجددا کریم انصاری‌فرد را صاحب توپ کرد تا او پایه‌گذار گل برتری ایران شود.

گل تر و تمیز ایران با ۶ پاس از زمین خودی +عکس

انصاری‌فرد که پس از هجمه‌های زیاد بخاطر دعوت دوباره به تیم ملی به دنبال خودنمایی در ترکیب ایران بود، با یک حرکت بدون توپ و ۱۰ متری تا کنار خط عرضی زمین، پاس در عمق سامان قدوس را دریافت کرد و با یک ارسال کوتاه به مقابل محوطه ۶ قدم فرستاد تا مهدی طارمی بدون مکث و با ضربه فنی دروازه اروگوئه را باز کند.

گل تر و تمیز ایران با ۶ پاس از زمین خودی +عکس

گل برتری ایران مقابل اروگوئه در شرایطی به ثمر رسید که از زمان حرکت مهدی طارمی از میانه زمین تا ضربه نهایی این بازیکن به توپ برای چسبیدن به تور، ۶ پاسِ صحیح و چشم‌نواز بین او، کریم انصاری‌فرد و سامان قدوس رد و بدل شد تا برد ارزشمند ایران با یک گل دیدنی همراه شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    خیلی قشنگ بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس