رضایت سرمربی اروگوئه، با وجود شکست برابر ایران

سرمربی اروگوئه می گوید تیم های زیادی مانند ایران هستند که می توانند با شما اینگونه بازی کنند.

به گزارش مشرق، دیگو آلونسو سرمربی تیم ملی اروگوئه با وجود شکست یک بر صفر در دیدار دوستانه مقابل ایران، اعلام کرد که از عملکرد شاگردانش راضی بوده است.

او در پایان این بازی گفت: این یک بازی بود که بتوانیم از آن نتیجه گیری لازم را انجام دهیم، به دنبال انواع تغییرات بگردیم، بازیکنان را ببینیم و سعی کنیم بازی سیالی را به نمایش بگذاریم. فراتر از نتیجه و این واقعیت که همه ما عاشق برنده شدن هستیم و به طور کلی، کاری که انجام دادیم، موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم و چیزهایی که از بازیکنان دیدم، مرا آرام کرد و این باعث آرامش من می شود.

آلونسو درباره اینکه با این نتیجه، چه اتفاقی در جام جهانی برای اروگوئه رخ خواهد داد، گفت: تیم های زیادی مانند ایران هستند که می توانند با شما اینگونه بازی کنند. این به موقعیتی که ما در اختیار داریم و روند و جریان بازی نیز بستگی دارد. اگر رقیب جلو بیفتد، باید با حریفی با این ویژگی‌ها روبرو شویم.

او در مورد تطبیق پذیری وسینو، بنتانکور و والورده، هافبک های ابتدایی مقابل ایران، اطمینان داد و گفت: آنها آزادی حرکت دارند. امروز سعی کردیم با وسینو برای مهار و تثبیت بیشتر حریف تلاش کنیم و با رودریگو و فده تلاش کردیم تا زمانی که نیاز داریم، بین خطوط بازی کنیم. هنگامی که ما به دسترسی بیشتری به منطقه رقیب نیاز داریم، وسینو به ما دسترسی به منطقه و حضور در پست شماره 9 را می دهد.

او درباره تغییرات احتمالی در بازی بعدی با کانادا نیز گفت: ایده این است که ترکیب اصلی را حفظ کنیم، اما می توانیم شرایطی را آزمایش کنیم. این تغییرات می تواند از اواسط بازی باشد یا در همان ابتدا. امروز در اواسط بازی این شرایط اتفاق افتاد. چیزی که ما ابتدا می خواهیم انجام دهیم این است که از بهبودی بازیکنان مطمئن شویم.

سرمربی اروگوئه ای در خصوص مصدومیت رونالد آرائوخو، مدافع این تیم اظهار داشت: این مشکل در پای راست او بود که او را از ادامه حضور در میدان باز داشت و در ساعات آینده شاهد ارزیابی کادرپزشکی از او خواهیم بود. سپس با مسئولین بارسلونا در مورد مراحل سپری شده در روند درمان او صحبت خواهیم کرد.

آلونسو توضیح داد که آرائوخو را به دلیل از دست دادن دیه‌گو گودین، خوزه ماریا خیمنز و سباستین کوئتس به عنوان مدافع میانی قرار داده است و گفت: او قبلاً به عنوان یک مدافع میانی در مقابل پاناما برای ما بازی کرده بود و این فرصتی بود که دوباره او را در آنجا ببینم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    خالا باختی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس