دستگیری اعضای یک تیم تروریستی در مرز خداآفرین/ بازداشت 2 نفر و کشف سلاح و مهمات

فرمانده مرزبانی آذربایجان شرقی از دستگیری یک تیم تروریسی با سلاح و مهمات در مرز خداآفرین خبر داد.

به گزارش مشرق، محمد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی مرزبانی آذربایجان شرقی یک تیم تروریستی که قصد انجام خرابکارانه در داخل کشور را  داشتند دستگیر و از آنان مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات جنگی در محدوده نوار مرزی شهرستان خداآفرین کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این عملیات موفقیت آمیز دو تروریست دستگیر و دو دستگاه پراید و دنا توقیف شد که در بازرسی از محتویات خودروهای  توقیفی قابل توجهی سلاح و مهمات جنگی از جمله سه قبضه سلاح جنگی دوربین دار، تعداد چهار عددد نارنجک جنگی، سه عدد ریموت انفجاری کنترل دار از راه دور، تعدادی دوربین عکاسی و تبلت و گوشی های همراه از آنان کشف و ضبط شد.

وی افزود: این تیم تروریستی که قصد اقدامات خرابکارانه را داشتند با تلاش تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانی استان  آذربایجان شرقی دستگیر و ژرونده قضایی تشکیل و با هماهنگی مرجع قضایی این پرونده در حال پیگیری و رسیدگی است.

فرمانده مرزبانی آذربایجان شرقی تصریح کرد: دشمنان اسلام بدانند که نیروهای مسلح ایران اسلامی به ویژه مرزبانی فراجا شبانه روز در مرزها حضور داشته و تمام تحرکات امنیتی و مشکشوک را در رمزها رصد و کنترل می کنند و اجازه نمی دهند که ضد انقلاب و تروریست ها به مرزهای ما چپ نگاه کنند.

خداآفرین تا سال ۱۳۸۹ یکی از بخش‌های شهرستان کلیبر بود که در اواخر این سال با مصوبه هیأت دولت از این شهرستان جدا و به فرمانداری ارتقا یافت.

شهرستان خداآفرین با وسعت ۱۵۲۵ کیلومتر مربع (۳.۳ درصد مساحت استان) از سمت شمال با کشور جمهوری آذربایجان، از سمت شرق با استان اردبیل، از سمت غرب با شهرستان جلفا و از سمت جنوب با شهرستان‌های کلیبر و ورزقان هم‌مرز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 0
    بی تربیتا
    • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 0
      چه بچه مودبی هستی
  • آذری iran IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 4
    متاسفانه بادکوبه ( کشورک جمهوری باکو ) مرکز فعالیت تروریست های تجزیه طلب و ایرانستیز شده ، رژیم صهیونیستی اسرائیل به شدت در جمهوری بادکوبه نفوذ کرده و مشغول خرابکاری علیه ایران و ایرانیان میباشد
  • ali IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 3
    کشورک جمهوری باکو مدیون هستید فکر کنید خود الهام پشت قضیه نیست(البته با اجازه بدستور میت -ترکیه و موساد) خودش که ... اما دو روز است داره برای ایران شاخ شونه میکشه ببینید کش شلوار چند نفر در داخل کشور بهش وصل است جهت اطلاع مشرق نیوز این خبر در کنار خبر تروریست های که از کردستان آمده اند باید تیتر اول می شد اما متاسفانه....
  • وطنی IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    1 0
    خداوند لعنت کند این دشمنان انقلاب وایران که ازتمام مرزها به داخل کشور قصد ارسال اسلحه دارند ولی خداوند بزرگ نقشه هاشون نقش برآب میکند.
  • سید فروزان CH ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    0 0
    تا قانون اعدام برای حمل و قاجاق اسلحه گرم بوجود نیاید ،این بیشرفها به کار خود ادامه میدهند ‌یک قانون عمومی برای اسلحه کرم بگذارند و از هر کسی کشف کردند در همان محل او را اعدام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس