کد خبر 1420242
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴
فن‌خال شوخی ندارد؛ به او گوش ندهید اخراج می‌شوید

لوئیس فن‌خال، سرمربی هلند، یک بازیکن ملی‌پوش این کشور را به دلیل شرکت نکردن در تمرین ضربات پنالتی از اردوی تیم ملی اخراج کرد.

به گزارش مشرق، لوئیس فن‌خال، سرمربی تیم ملی هلند در آستانه دیدارهای این تیم در لیگ ملتهای یوفا بار دیگر ثابت کرد در کار خود تا چه حد سخت‌گیر است. فن‌خال یک بازیکن کارکشته هلند را به دلیل رعایت نکردن دستور او و عدم شرکت در تمرین ضربات پنالتی از اردوی تیم ملی اخراج کرد.

تیم کرول، دروازه‌بان هلندی نوریچ سیتی، بازیکنی بود که توسط فن‌خال از تیم ملی کشورش اخراج شد. کرول از سال 2011 به تیم ملی هلند دعوت شد و تا امروز همیشه یکی از پاهای ثابت اردوهای هلند بوده است. حالا فن‌خال نام او را از فهرست 25نفره هلند برای دو دیدار مقابل لهستان و بلژیک خط زده است.

اخراج یک ملی‌پوش به خاطر شرکت نکردن در تمرین پنالتی!

با وجود این از تیم کرول دعوت شده بود تا در اردوی نارنجی‌پوشان شرکت کرده و به همراه دیگر دروازه‌بان‌ها در تمرین ضربات پنالتی شرکت کند. وقتی این دروازه‌بان 34ساله پیشنهاد فن‌خال را نپذیرفت او اعلام کرد کرول تا پایان جام جهانی به تیم ملی دعوت نخواهد شد.

تیم کرول همان دروازه‌بانی است که در جام جهانی 2014 در دیدار هلند و کاستاریکا در مرحله یک چهارم نهایی، در آخرین دقایق وقت‌های تلف شده از سوی لوئیس فن‌خال به جای یاسپر سیلسن وارد زمین شد و در ضربات پنالتی دو ضربه بازیکنان کاستاریکا را مهار کرد تا مهم‌ترین نقش را در صعود هلند به مرحله نیمه‌نهایی بازی کند.

اخراج یک ملی‌پوش به خاطر شرکت نکردن در تمرین پنالتی!

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس