اعتراضات

پدرفواد قدیمی یکی از کشته‌های اعتراضات دیواندره گفت: «فواد» توسط ضدانقلاب کشته شده و کسی متهم نیست لذا از فرزندان خود و مردم می‌خواهم آرامش خود را حفظ کنند و مواظب باشند در دام توطئه ضدانقلاب نیفتند.

به گزارش مشرق، قدیمی در دیواندره اظهار کرد: سه پسر دارم، فواد بزرگترین آنها بود که ۴۰ سال و دو فرزند داشت.

وی اضافه کرد: فواد مغازه خشکشویی داشت، با کسی کاری نداشت و همیشه به کارش سرگرم بود و در طول عمرش نه با کسی دعوایی داشته و نه پایش به کلانتری و یا دادگاه باز شده بود.

قدیمی خاطرنشان کرد: فرزندم دو پسر کلاس سوم ابتدایی و سوم دبیرستان دارد که پسر بزرگش برای باشگاه فوتبال راه‌آهن تهران قبول شده است.

وی ادامه داد: شامگاه دیروز در حالیکه جلو مغازه‌اش در کوچه‌ پشت خیابان اصلی دیواندره ایستاده بود از بغل او را با تیر جنگی می‌زنند و او را به قتل می‌رسانند.

وی افزود: فرزندانم هیچ وقت در هیچ اعتراضی شرکت نکرده‌اند چون برای این امنیت ارزش قائل هستند و دوست ندارند امنیت مردم به خطر بیفتد.

پدر فواد عنوان کرد: حالا که من فواد را از دست داده‌ و جگرم سوخته است، نمی‌خواهم فرزندان دیگران هم به این سرنوشت دچار شوند.

وی افزود: هر چند فواد انگشت کوچک شهدا نمی‌شود اما فواد شهید شده چون بی‌گناه بود و قطع به یقین ضدانقلاب او را کشته است.

قدیمی می‌گوید: افراد وابسته به ضدانقلاب قصد کشته‌سازی دارند چون می‌دانند که نیروی انتظامی و مامورین امنیتی سلاح جنگی در اختیار ندارند و آنها هم به راحتی بین مردم نفوذ می‌کنند و افرادی مثل فواد را به قتل می‌رسانند تا آن را به گردن نظام بیندازند.

وی یادآور شد: اطمینان دارم گذشت زمان همه زوایا و پشت‌پرده این قضایا را روشن خواهد کرد و ضدانقلاب یکدیگر را رسوا خواهند کرد.

قدیمی تصریح کرد: کشوری مانند امریکا در برابر ایران زبون شده اما عده‌ای فکر می‌کنند با تجمع و اعتراض در خیابان‌ها انقلاب را دچار چالش می‌کنند.

وی گفت: این افراد به دنبال بی‌حجابی هستند و گرنه مگر نیروهای انتظامی و امنیتی فرزندان این مردم نیستند که به سمت آنها سنگ پرتاپ می‌کنید و یا به اموال بیت‌المال خسارت وارد می‌کنید.

پدر فواد قدیمی افزود: این افراد باید بدانند که انقلاب ریشه در اسلام دارد و با این آشوب‌ها از بین نمی‌رود.

وی در پایان سخنانش بار دیگر با عنوان اینکه فواد توسط ضدانقلاب کشته شده و کسی متهم نیست، از فرزندان خود و مردم خواست آرامش خود را حفظ کنند و مواظب باشند در دام توطئه ضدانقلاب نیفتند.

 تاکنون یک نفر در دهگلان، یک نفر در سقز و دو نفر در دیواندره در جریان اعتراضات اخیر کشته شده‌اند که تمامی آنها از پشت و بغل و با تیر جنگی کشته شده‌اند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 29
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    7 3
    عین اول انقلاب که منافقان بی محابا به هر کسی حمله کردند و بیش از هفده هزار هموطن بیگناه را کشتند حالا هم همان شیوه را بکار بستند مردم با همکاری دستگاه های مسئول همکاری کنند تا این جنایت پیشگان شناسائی و بدست قانون سپرده شوند نباید اجازه عرض اندام به متعرضان به جان و مال مردم داده شود بلکه انتظار است با شدت برخورد شود کسی که توانائی شنیدن و دیدن صدای دشمن را دارد حتما صدای تذکرات را هم شنیده دیگر نمیتواند ننه من غریبم در بیاره
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    4 0
    ضد انقلاب کشته باید بگید شهید
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    1 1
    چرا پلیس اینقدر ضعیف عمل میکنه اسلحه دستش بدین و بگذارید اغتشاشگران بفهمند
  • IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    2 0
    احسنت به این بصیرت
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    2 0
    خانواده امینی هم اگر واقعا با اغتشاشگران نیستند صریح و بی پرده موضوع گیری کنند
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    3 0
    درود بر شرفت
  • داود IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 0
    کشنده مومن بی گناه در جهنم است
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    2 0
    فواد لایک نداره، مهسا خوبه
  • مهران IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    سلام خدمت همه ایران دوستان عزیز من به عنوان یک فرد به شدت ایران دوست از شما عزیزان یه خواهشی دارم هر کسی که از لیدرهای اغتشاشات اخیر فیلم یا عکسی گرفته خواهش میکنم در اختیار اطلاعات قرار دهند تا این بر هم زنندگان امنیت کشور به سزای اعمال ننگینشان برسند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس