بن سلمان

ولی‌عهد سعودی در دیدار با فرستاده ویژه رئیس‌جمهور اوکراین بر حمایت‌های کشورش از تلاش‌های بین‌المللی در جهت حل سیاسی بحران پیش‌آمده با روسیه تاکید کرد.

به گزارش مشرق،«محمد بن سلمان» ولی‌عهد عربستان سعودی با «رستم اومریف» مشاور و فرستاده ویژه «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین دیدار و گفت‌وگو کرد.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی دولت عربستان «واع»، ولی‌عهد سعودی در این دیدار بر «حمایت عربستان از همه تلاش‌های بین‌المللی با هدف حل سیاسی بحران اوکراین» تاکید کرد.

بن‌سلمان در ادامه دیدارش با مشاور و فرستاده رئیس جمهور اوکراین  گفت که عربستان سعودی به «تلاش‌های خود برای کمک به کاهش اثرات انسانی» این بحران ادامه خواهد داد.

خبرگزاری واع گزارش داد که اومریف ضمن ابلاغ قدردانی‌های زلنسکی از ولی‌عهد و شاه سعودی، مراتب تشکر کشورش را از تلاش‌های بشردوستانه ریاض که از طریق مرکز امدادرسانی و اقدامات بشردوستانه ملک سلمان به کی‌یف می‌رسد، ابراز کرد.

یک ماه پیش از این نیز ولی‌عهد سعودی از «اولاف شولتز» صدراعظم آلمان تماس تلفنی دریافت کرده بود. «استفان هبستریت» سخنگوی دولت آلمان گفته بود که شولتز و بن سلمان مسائل دوجانبه، موضوعات منطقه‌ای و جنگ در یمن و اوکراین و پیامدهای جهانی را مورد بررسی قرار داده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس