کد خبر 1419602
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
واکنش یک پرسپولیسی به مصدومیت دیاباته و عملکرد شاگردان گل محمدی در لیگ برتر

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به مصدومیت مهاجم خارجی این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، اسماعیل حلالی، در خصوص مصدومیتی که برای شیخ دیاباته مهاجم تیم پرسپولیس به وجود آمده اظهار داشت: یکی از مشکلات فوتبال ما این است که نمی‌توانیم بازیکنان تراز اول خارجی را بیاوریم و مجبور می‌شویم بازیکنان آماتور اروپایی را به خدمت بگیریم. این گونه فوتبالیست‌ها وضعیت فردی و تمرینی خوبی ندارند. دیدید که بازیکنی مثل لوکادیا هم با اینکه بازیکن خیلی خوبی است، با اضافه‌وزن و ناآمادگی به پرسپولیس آمد. این گونه بازیکنان وقتی عضو تیمی نیستند تمرین نمی‌کنند و به همین دلیل بدون آمادگی به فوتبال ما می‌آیند. این بازیکنان به خاطر پول‌های خوبی که در کشورمان می‌گیرند باید به وضعیت بدنی خود اهمیت بدهند. نباید شرایط به گونه‌ای باشد که وقتی به فوتبال ایران می‌آیند دو سه ماه زمان برای آماده شدن صرف شود؛ چراکه در این وضعیت مربی هم باید از نظر بدنی آنها را آماده کند و هم اینکه از نظر تاکتیکی باید تلاش کند که این بازیکنان با تیم هماهنگ شوند و این واقعا مسئله خوبی نیست. در این شرایط بازیکن مصدوم هم می‌شود و هزینه باشگاه دور ریخته خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدوارم که دیاباته بتواند تا بعد از جام جهانی آماده شود. ما متاسفانه خودمان مهاجم نمی‌سازیم و مجبوریم که به بازیکن ناآماده و با سن بالا بازی بدهیم که این طور اتفاقات هم رخ می‌دهد. به نوعی ما تاوان پس می‌دهیم.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: دیاباته و لوکادیا اگر آماده باشند می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند، اما حضور دو بازیکن مثل مهدی عبدی و حامد پاکدل هم باعث می‌شود تا یک رقابت سالم بین مهاجمان به وجود بیاید. من به این تیم خوش‌بین هستم و در صورتی که بازیکنان آمادگی خود را حفظ کنند قطعا اتفاقات خوبی رخ خواهد داد. البته نوع بازی گرفتن از این بازیکنان و هماهنگی میان آنها هم مهم است و کادر فنی باید به این مسائل توجه کند.

بیشتر بخوانید:

دغدغه سرمربی پرسپولیس درمورد یک بازیکن

وی در خصوص اینکه روند حرکتی پرسپولیس را تا اینجا چطور دیدید، تصریح کرد: پرسپولیس تا اینجا امتیازات خوبی گرفته، هر چند که در دو بازی اول از نظر امتیازی عملکرد خوبی نداشتیم، اما در بقیه مسابقات شرایط خوب شد و الان در صدر جدول هستیم. به نظر من تعطیلی مسابقات در زمان جام جهانی فرصت بسیار خوبی است تا تیم به هماهنگی کامل برسد و بازیکن ناآماده شرایط بازی پیدا کند. البته کار در نیم فصل دم بسیار سخت است؛ چراکه همه تیم‌ها به هماهنگی بیشتری می‌رسند و مربیان خارجی هم شناخت بیشتری از فوتبال ما پیدا می‌کنند و به همین خاطر معتقدند که نیم فصل دوم بسیار کار سختی وجود خواهد داشت. به اعتقاد من چه قبل از جام جهانی و چه بعد از جام جهانی لیگ ما بسیار جذاب خواهد بود.

حلالی درباره اینکه به نظر شما عیسی آل کثیر می‌تواند در نیم فصل دوم به پرسپولیس کمک کند یا نه، اظهار داشت: اگر عیسی تا نیم فصل دوم شرایط خوبی داشته باشد و به آمادگی کامل برسد، می‌تواند به پرسپولیس کمک کند، اما باید در ابتدا آمادگی او مشخص شود و کادر فنی ببیند که آیا این بازیکن می‌تواند به پرسپولیس کمک کند یا نه. عیسی در زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کرد، بسیار تأثیر گذار بود و از طرفی پرسپولیس از بقیه تیم‌ها مهاجمان بیشتری می‌خواهد و امیدوارم که او با آمادگی خوبی به پرسپولیس برگردد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس