نبی: اسکوچیچ جواب روشنی به پیشنهاد‌ سرمربیگری تیم امید نداد/ هاشمیان دستیار کی‌روش می‌شود

مهدی محمد نبی سرپرست نایب رئیسی فدراسیون که هنوز از راه نرسیده، چمدان ها را بسته و با تیم ملی رهسپار وین شده است.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری اردو و دو دیدار دوستانه راهی وین شد. اردویی که از مدتها پیش هماهنگی آن انجام شده و بهترین فرصت برای کارلوس کی روش برای آماده سازی تیمش در مسیر جام جهانی است.

این سفر اما یک مسافر عجیب دارد. مهدی محمد نبی سرپرست نایب رئیسی فدراسیون که هنوز از راه نرسیده، چمدان ها را بسته و با تیم ملی رهسپار وین شده است.

تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی عازم اردوی اتریش شده که شاهد حضور بی دلیل و شائبه برانگیز نایب رئیس اول فدراسیون در این سفر هستیم.

تیم ملی که بایستی در زمان محدود باقیمانده تا شروع جام جهانی، خود را مهیای حضور قدرتمند در این آوردگاه کند، با حضور بی دلیل و توریستی مهدی محمد نبی همراه شده است. وی که به نظر می رسد تلاش دارد تا تحت هر شرایطی کنار تیم ملی باشد، به یک باره و با وجود داشتن سمت تشریفاتی نایب رئیس اول فدراسیون، در این سفر حاضر شده و عازم یک مسافرت اروپایی شده است.

انتخابات فدراسیون فوتبال که 8 شهریور ماه برگزار شد، معلوم نیست که چگونه و با چه سرعتی برای نبیویزای شینگن تهیه شده. این در حالی اتفاق افتاده که هم اکنون برخی بازیکنان تیم ملی نتوانسته اند این ویزا را گرفته و در اردو حضور ندارند اما برای نایب رئیس فدراسیون، اینگونه اقدام شده است.

مارکوپولو از دیروز تا امروز

جالب اینجاست که نبی حتی سمت سرپرستی تیم ملی را نیز بر عهده ندارد و طبق اطلاعات واصله از فدراسیون، قرار است فرد دیگری این سمت را در اختیار بگیرد اما با این وجود نبی باز هم از این سفر نگذشته و تصمیم گرفته همراه تیم باشد.

اکنون که نبی یک سمت تشریفاتی در فدراسیون دارد، جالب است که به سرعت خود را به این سفر خارجی رسانده است. به نظر می رسد وی که درباره سفرهای خارجی اش در دوران حضور در فدراسیون همواره ابهاماتی وجود داشته، هم اکنون دوباره در حال گشت و گذار با تیم ملی و با هزینه بیت المال است؛ البته با این تفاوت که اکنون یک سمت تشریفاتی دارد!

نبی در دوره پیشین حضور در فدراسیون نیز پای ثابت همه سفرهای ریز و درشت قفوتبال بود و از تیم ملیگرفته تا تیم مدیریتی، در همه سفرها حضوری همیشگی داشت و به نظر می رسد در دوره جدید نیز همین برنامه را در دستور کار قرار داده.

این رفتار نبی و حضور ناگهانی در یک سفر خارجی، شائبه هایی درباره چرایی آن مطرح کرده که به نظر می رسد بایستی فدراسیون فوتبال درباره آن روشنگری داشته باشد. چرا باید وی که فاقد جایگاه اجرایی و مشخص است، در این سفر حضور دارد و چنین هزینه هایی صورت گرفته است. البته، گویا ماجرا فقط به اینجا ختم نشده که به زودی اطلاعات دیگری درباره این سفر که به نظر در حال تبدیل به دورهمی دوستانه شده، بیشتر خواهیم گفت.

منبع: دانا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • عبداله IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    1 4
    مملکت گل و بلبلی داریم بنده خدا رهبری گیر چه ادمهایی افتاده دلش به کی خوش باشه
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 0
    کلا تو فوتبال نيست فساد کل مملکت رو گرفته
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 0
    دلالای مافیایی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس