کد خبر 1418881
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
واکنش ستاره کره‌جنوبی به هتریک در لیگ جزیره

ملی‌پوش تیم فوتبال کره‌جنوبی در واکنش به هتریک در لیگ جزیره گفت: اکنون با انرژی مضاعف به اردوی تیم ملی فوتبال کشورم می‌روم.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال تاتنهام  شب گذشته (شنبه) در چارچوب رقابت‌های لیگ جزیره موفق شد با نتیجه ۶ بر ۲ برابر لسترسیتی به برتری برسد. در این دیدار سون هیونگ مین از دقیقه ۵۹ به بازی آمد و ۳ گل به ثمر رساند، هتریکی که پایانی بر هفته‌ها ناکامی وی در بازکردن دروازه حریفان بود.

سون پس از پایان این مسابقه به اسکای اسپورتس گفت: از عملکرد تیمی بسیار خوشحال بودم اما بازی‌های خودم را نمی‌پسندیدم زیرا وظیفه من گل زدن بود اما در این راه ناکام بودم. تلاش کردم و حتی ۲ گل به رساندم که آفساید بود. توپ من به تیر دروازه برخورد کرد تا هفته‌ها ناکامی را تجربه کنم.  این برای قابل من قبول نبود. نمایشم برابر لسترسیتی بسیار خوب بود و از این بابت خوشحال هستم.

ستاره کره‌ای تیم تاتنهام گفت:  با هتریک برابر لستر سیتی نشان دادم که می‌توانم بسیار بهتر از آنچه که هستم بازی کنم. خوشحالم که در این بازی تلاشم به ثمر نشست و توپ وارد دروازه حریف شد.

سون با اشاره به اردوهای تیم ملی گفت: گلزنی پیش از این اردو برای من مهم بود و خوشحالم که با انرژی به اردوی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی می‌روم. باید از هواداران تاتنهام تشکر کنم که من را حمایت کردند در چند هفته  گذشته احساس کردم که عملکردم موجب ناامیدی آنان شده است.

 تیم تاتنهام انگلیس با برد برابر لسترسیتی ۱۷ امتیازی شد و در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ فوتبال جزیره قرار گرفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس