کد خبر 1417951
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
لبنان

تنها پس از گذشت یک ماه از گزارش رسانه‌های لبنانی درباره گروگان‌گیری در یکی از بانک‌های بیروت، منابع لبنانی بار دیگراز گروگان‌گیری در یکی از بانک‌های پایتخت این کشور خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های لبنانی، ظهر امروز (چهارشنبه)، از گروگان‌گیری در یکی از بانک‌های پایتخت این کشور خبر دادند.

بنا بر گزارش رسانه‌های لبنانی، تعدادی افراد مسلح با ورود ناگهانی به بانک «لبنان والمهجر» در منطقه «السودیکو» واقع در بیروت چند کارمند این بانک را گروگان گرفته‌ و درخواست پول کرده‌اند.

رسانه‌های لبنانی همچنین خبر دادند که تعدادی از این افراد با در دست داشتن کلت کمری و بنزین تهدید کرده‌اند که اگر پول خود را دریافت نکنند، خودشان و کارمندان بانک را به آتش خواهند کشید.

منابع لبنانی می‌گویند که این افراد، تعدادی از سپرده‌گذاران هستند که بانک تمام پول آن‌ها را در اختیارشان قرار نمی‌دهد.

رسانه‌های لبنانی حدود یک ماه پیش نیز از گروگان‌گیری در یکی از بانک‌های بیروت خبر داده بودند. منابع لبنانی، بیستم مردادماه، گزارش داده بودند در بانک «فدرال» شعبه «عبدالعزیز» در خیابان «الحمرا» در بیروت گروگان‌گیری شده و گروگان‌گیر با سلاح کارمندان و افراد حاضر در بانک را تهدید کرده است.

پایگاه خبری «النشره»، ماه گذشته، خبر داده بود گروگان‌گیر با خود مواد اشتعال‌زا به همراه داشته و تهدید کرده است که خودش و افرادی را که در بانک حضور دارند، به آتش خواهد کشید. برخی منابع لبنانی همچنین به تیراندازی در محل اشاره کرده بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس