کد خبر 1417902
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
واکنش وزیر ورزش به نتایج ضعیف کشتی فرنگی

وزیر ورزش و جوانان درباره حضور کارلوس کی‌روش به تهران به عنوان سرمربی تیم ملی گفت : باید اجازه داد تا کی‌روش کار خود را شروع کند و اگر نکات باشد، فدراسیون توضیح می‌دهد.

به گزارش مشرق، سید حمید سجادی روز چهارشنبه در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره حضور کی روش در تهران گفت: اخباری که درباره سرمربی تیم ملی وجود دارد در حد همین مواردی است که در رسانه‌ها منتشر شده و باید اجازه داد تا کار خود را شروع کند و اگر نکات باشد،فدراسیون توضیح می‌دهد.

وی در پاسخ به ارزیابی نتیجه ضعیف کشتی گفت: من کارشناس کشتی نیستم که بخواهم من ارزیابی کنم اما منتظر هستیم تا فدراسیون بازگردد و توضیح خواهند دادند. همچنین منتظر تحلیل و  واکاوی کارشناسان کشتی هستیم .

وزیر ورزش گفت: در وزارت ورزش معاونت توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی در حال پایش هستند.

وزیر ورزش گفت: خانواده ورزش و اهالی کشتی دوست داشتند تا مدال طلا هم بین این مدال‌ها باشد اما قضاوت و کارشناسی به عهده کارشنان امر است و منتظریم که تحلیل را به ما بدهند.

سجادی خاطرنشان کرد: تا المپیک پاریس دورخیز می‌کنیم که سهمیه‌های المپیک را بگیریم و امید ما به المپیک ٢٠٢۴ است و باید در این یکی دو سال فراز و فرودها را به نحوی پشت سر بگذاریم که در بالاترین آوردگاه جهانی به آن اهداف ارزشمند فدراسیون برسیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    0 0
    بی خاصیت و بدون تاثیر .وزارت ورزش تبدیل به وزارتخانه ای بدون قبول مسئولیت ضده است .حتی حاضر نیست بگه خوب بود یا بد بود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس