تصادف

رییس ستاد مرکزی اربعین گفت: با وجود تاکید ما بر ثبت نام زایران در سامانه سماح، فقط یک سوم زایران در این سامانه ثبت کرده‌اند.

به گزارش مشرق، سید مجید میراحمدی دیشب در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره اینکه چرا پیش بینی تعداد زایران بدرستی انجام نگرفته بود، اظهار کرد: ما تعدادی فوتی در بین زائران اربعین داشتیم. وقتی بررسی کردیم متوجه شدیم فقط یک سوم آنها در سامانه سماح ثبت نام کرده بودند یعنی می‌شود نتیجه گرفت که یک سوم زائران در سامانه سماح ثبت نام می‌کنند.

وی ادامه داد: من بارها و بارها صادقانه از زایران خواستم آنچه به ما قدرت برنامه ریزی می‌دهد، سامانه سماح است و آنها زودتر در این سامانه ثبت نام کنند تا بدانیم تعداد زایران چقدر است. ما حتی تمام موانع ثبت نام را برداشتیم، بیمه را ۱۸ هزار تومان یعنی معادل سال ۹۸ در نظر گرفتیم اما خدمات را صد درصد افزایش دادیم.

میراحمدی با بیان اینکه تصمیم شجاعانه‌ای برای حفظ جان مردم گرفتیم، گفت: من نمی‌خواهم ناگفته‌ها را بگویم چون مصالح کلی کشور اقتضا می‌کند که وحدت، انسجام و همدلی دو ملت و مسئولان ایران و عراق پایدار بماند. من قدردان دولت و ملت عراق هستم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    0 1
    یعنی اگه تو سامانه ثبت نام میکردند، فوت نمیشدند؟ مگر شما نگفته بودید پنج میلیون نفر زایر خواهیم داشت، با دو و نیم میلیون زائر این وضع در هم ریخته رخ داده. همه چیز را گردم مردم نیاندازد و عذرخواهی کنید
    • FR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      0 0
      چونه بیمه نیستند دیه ای هم به خانواده ی فوت شدگان تعلق نمی گیرد
  • IQ ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    0 0
    خدمات صددرصد؟؟؟ خدا شفات بده
  • IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    0 0
    پدرسوخته های داخلی و خارجی نظیر آلبانی ، اینترنشنال و... تا چند وقت پیش که حمله میکردند به زائرین،الان نگران وضعیت زائرین شدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس