رقابت حساس میرزازاده و کایالپ/ ایران رنگ طلا را می‌بیند؟

امین میرزازاده آخرین نماینده کشورمان در مسابقات جهانی کشتی فرنگی است که امشب روی تشک می‌رود.

به گزارش مشرق، روز آخر مسابقات جهانی کشتی فرنگی در حالی به میزبانی صربستان پیگیری خواهد شد که امین میرزازاده سنگین وزن کشورمان در فینال روی تشک خواهد رفت. وی تنها شانس طلای کشورمان محسوب می‌شود اما مبارزه‌ای سخت با رضا کایالپ دارنده مدال طلای جهان، نقره و برنز المپیک خواهد داشت.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دور نخست با علیمخان سیزدیکوف از قزاقستان کشتی گرفت که با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید.

فرنگی‌کار سنگین وزن کشورمان در دور دوم به مصاف صباح شریعتی کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل آذربایجان و دارنده مدال برنز المپیک ریو رفت و با برتری ۹ بر صفر راهی یک چهارم شد.

رقابت حساس میرزازاده و کایالپ/ ایران رنگ طلا را می‌بیند؟

میرزازاده دارنده مدال طلای امیدهای جهان در این مرحله مقابل یاکوبی کاجایا دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان از گرجستان را با نتیجه یک - یک شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. میرزازاده در این دیدار به مصاف کانتاس کنیستاتاس از لیتوانی رفت که با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد و به فینال راه پیدا کرد. وی امشب (سه‌شنبه) در فینال مقابل کایالپ از ترکیه قرار خواهد گرفت.

کشتی فرنگی کشورمان در این دوره از مسابقات عملکرد بسیار ضعیفی داشت به طوری که تاکنون یک مدال نقره توسط محمدرضا گرایی و یک برنز توسط محمدهادی ساروی کسب کرده است. باید دید میرزازاده می‌تواند کاروان کشتی را طلایی کند یا خیر؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس