ساپینتو نیازی به نابود کردن نساجی نداشت/ با یک برد مربی را به عرش نبرید/ استقلال از گل زدن به مازندرانی‌ها سیر نشد

پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه شرایط فوتبال ما در ایران به گونه‌ای است که یک مربی را با یک باخت نابود می‌کنند و با یک برد به عرش می‌فرستند.

به گزارش مشرق، هادی شکوری، مدافع اسبق استقلال، درباره شرایط این تیم پس از پیروزی مقابل نساجی مازندران و تغییرات ایجاد شده در کادرفنی تیم ملی اظهاراتی را مطرح کرد:

شرایط استقلال در پایان هفته ششم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

شکر خدا تیم رفته‌رفته شرایط خوبی پیدا می‌کند و به لحاظ هماهنگی و ساختار کلی جا می‌افتد. نتیجه برد مقابل نساجی نشان می‌دهد استقلال هفته به هفته شرایطش بهتر میشود.

در جریان انتقادات از ساپینتو بعد از کسب دو تساوی در هفته‌های چهارم و پنجم بودید؟

متاسفانه طرفداران فوتبال در ایران نتیجه گرا هستند و انتقادات بیشتر احساسی است تا فنی! با یک باخت مربی بدترین آدم روی زمین می‌شود و با یک برد او را تبدیل به بهترین مربی تاریخ می‌کنند و او را به عرش می‌برند که این درست نیست و نباید اینگونه باشد. اما با اطلاعاتی که من از دوستانم در کادر فنی استقلال میگیرم ساپینتو برای همه مسابقات و تمرینات این تیم برنامه‌ریزی‌های درستی انجام داده و دنبال پیشرفت استقلال است.

نتایج استقلال تا اینجای لیگ قابل پیش بینی بوده است؟

به نظرم معقول بوده است! با توجه به تغییر و تحولات گسترده‌ای که در بخش کادرفنی و البته بازیکنان تیم داشتیم استقلال تا اینجا بد نتیجه نگرفته و با شناختی که کادر و فنی از نفرات به دست می‌آورد قطعاً در هفته‌های آینده بهتر هم خواهد شد.

خیلی‌ها بر این اعتقادند استقلال در نیمه دوم بازی با نساجی از گلزنی به نساجی سیر شد وگرنه نساجی را با گلهای بیشتر شکست می‌داد. نظر شما چیست؟

به نظر من استقلالی‌ها از گلزنی سیر نشدند بلکه تفکرات کادرفنی باعث شد استقلال در نیمه دوم کمی‌با شرایط متفاوت ظاهر شود.

از چه نظر؟

این تصمیمات کادرفنی بود. بعد از این که استقلال سه گل جلو افتاد ما دیدیم می‌خواستند به نفرات دیگر هم فرصت بدهند تا شانس شان را برای گلزنی را امتحان کنند. این خوب است که یک تیم بازیکنان یک دستی را در ترکیب و روی نیمکت داشته باشد. من به این طرز تفکر آقای ساپینتو احترام می‌گذارم و فکر می‌کنم کار درستی انجام داد چون نیازی به نابود کردن تیم ده نفره نساجی نداشت او نتیجه اش را گرفته بود و بابت کسب سه امتیاز اطمینان داشت. چون شاید اگر ما نساجی را با ۸ گل هم شکست می‌دادیم اما نفرات ذخیره فرصتی برای بازی پیدا نمی‌کردند ممکن بود در هفته‌های آینده خیلی به کار تیم نیاید اما حالا اکثر بازیکنان شرایط حضور در لیگ و مسابقه را به طور یکنواخت دارند.

بیشتر بخوانید:

ساپینتو حرفش درباره استقلالِ فرهاد را ثابت کرد

با توجه به وقفه به وجود آمده به خاطر اردوی تیم ملی چه توصیه‌ای به کادر فنی استقلال دارید؟

قطعاً از حالا باید به فکر انجام مسابقات تدارکاتی باشند. هرچه استقلال در این ایام تعطیلی لیگ خودش را از شرایط مسابقه دور نکند در بازگشت به مسابقات وضعیت بهتری خواهد داشت.

حضور کارلوس کی روش در کادر فنی تیم ملی را چطور تحلیل می‌کنید؟

از این قبیل تغییر و تحولات همیشه در فوتبال ما رخ داده است. تحولات لحظه آخری یکی از بخشهای جدا نشدنی فوتبال ایران است. من قبلا هم گفته بودم اگر قرار است این کار را انجام بدهیم خوب است که خیلی زودتر به فکرش بیافتیم اما به هر حال حالا هم که این تصمیم گرفته شده باید از کی‌روش حمایت کنیم تا تیم ملی همراه با او در مسابقات جام جهانی نتایج مطلوبی بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • zohreh IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    0 0
    باز هم سهمیه پنالتی برای الاستقلال!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    0 0
    یک گل خورده و یک پنالتی! دو گل مقابل تیم ده نفره! خسته نباشی دلاور!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس