کد خبر 1416785
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶
.

معاون وزیر امور خارجه و نماینده امیرعبداللهیان که به منظور بررسی اوضاع و شرایط زائران اربعین به نجف سفر کرده، با «سید عیسی خراسان» رئیس عتبه علوی دیدار کرد.

به گزارش مشرق، «محمد فتحعلی» معاون اداری و مالی وزارت امور خارجه و نماینده وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور بررسی اوضاع و شرایط موجود مربوط به زائران اربعین حسینی به نجف اشرف سفر کرده است، روز گذشته با «سید عیسی خراسان» رئیس عتبه علوی دیدار کرد.

معاون وزیر خارجه ضمن اشاره به اهمیت احیای مراسم اربعین حسینی (ع) و ضرورت بهره برداری از این فرصت جهت هم افزایی و تقویت مراودات بین دو کشور ایران و عراق، مراتب تشکر و قدردانی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان از دولت و مردم عراق و به ویژه عتبه علوی که از همه امکانات و ظرفیت‌های خود جهت ارائه خدمات و تسهیلات به زوار ایرانی استفاده کرده است، را به ایشان ابلاغ کرد.

نماینده وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به حجم زیاد زائران ایرانی که امسال پس از وقفه‌ای دو ساله به عتبات مقدسه عراق سفر کرده‌اند، تاکید کرد: با هماهنگی‌ها و همکاری بین نهادهای مختلف دو کشور، مشکلات جاری کاهش یافته و برطرف خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس