کد خبر 1416725
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
اعتراض به لغو بازی‌های لیگ برتر به خاطر مرگ ملکه

تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس به لغو بازی‌های هفته جاری لیگ برتر جزیره به دلیل مرگ ملکه الیزابت، مورد استقبال همه شهروندان انگلیسی قرار نگرفته است.

به گزارش مشرق، اتحادیه هواداران فوتبال انگلیس (FSA) با انتشار بیانیه‌ای مراتب نارضایتی خود نسبت به لغو بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر جزیره به دلیل مرگ ملکه الیزابت را ابراز داشت.

در پی مرگ دارنده طولانی‌ترین دوران سلطنت در تاریخ سلسله پادشاهی انگلیس، تمامی بازی‌های فوتبال در این کشور شامل، لیگ برتر و دسته‌های پایین‌تر به نشانه احترام به خاندان سلطنتی لغو شد. این تصمیم در حالی اتخاذ شد که بسیاری از هواداران برای سفر و اقامت در شهرهایی که تیم محبوب‌شان بازی دارد، متحمل هزینه شده بودند.

علاوه بر این به تعویق افتادن بازی‌ها، برای بسیاری از باشگاه‌ها با ضرر و زیان مالی همراه خواهد بود. در این میان، اما بازی‌های سایر رشته‌های ورزشی در انگلیس از جمله لیگ راگبی، گلف و کریکت در این هفته برگزار خواهد شد و همین مسئله بیشتر هواداران معترض به لغو هفته هفتم لیگ برتر را ناراحت کرده است.

اتحادیه هواداران فوتبال انگلیس در این خصوص بیانیه‌ای رسمی منتشر کرده که در آن آمده است: ما باور داریم که فوتبال در رویدادهای برجسته ملی، چه جنبه شادی داشته باشند چه جنبه حزن و اندوه، همیشه به بهترین شیوه مردم را با یکدیگر متحد کرده است.

نظر ما که با مقامات فوتبال هم مشترک بوده، این است که اکثر هواداران دوست داشتند که این هفته به ورزشگاه‌ها بروند و در کنار دیگر هواداران به ملکه ادای احترام کنند. تصمیم اتخاذ شده از سوی مقامات فوتبال تصمیمی بی‌عیب و نقص نیست و به همین دلیل بسیاری از هواداران احساس خواهند کرد که لغو بازی‌های این هفته، به منزله از دست رفتن یک فرصت عالی برای فوتبال جهت ادای احترام حاص خودش به ملکه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس