کد خبر 1416722
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
شروع طوفانی استقلال مقابل نساجی در نیمه نخست

تیم فوتبال استقلال در نیمه نخست بازی با نساجی به پیروزی رسید.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در هفته ششم لیگ برتر فوتبال امروز میزبان تیم نساجی مازندران است که نیمه نخست این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال ‏‬به پایان رسید. پیمان بابایی (۴) و کوین یامگا (۵۴ - پنالتی) برای استقلال گلزنی کردند.

شروع این مسابقه تحت تاثیر تصمیم یاسر همرنگ داور مسابقه قرار گرفت. همرنگ در دقیقه ۳ برخورد پیمان بابایی مهاجم استقلال با مدافع نساجی و زمین خوردن او را تمارض تشخیص داد و مهاجم استقلال را با کارت زرد جریمه کرد. این تصمیم باعث اعتراض شدید ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال و سایر نیمکت نشین ها شد که داور، به مربی پرتغالی آبی‌ها هم کارت زرد نشان داد.

با شروع مجدد بازی، آرش رضاوند هافبک استقلال روی اشتباه علیرضا ابراهیمی بازیکن حریف توپ ربایی کرد. خروج علیرضا حقیقی دروازه بان نساجی برای مهار توپ بی نتیجه ماند و بابایی با پشت سر گذاشتن حقیقی توپ را به راحتی وارد دروازه نساجی کرد.

نساجی در دقیقه ۱۱ بازیکنان نساجی شوت محکمی را به سمت دروازه استقلال زد که سیدحسین حسینی مانع از گل خوردن تیمش شد.

شاگردان مطهری در تیم نساجی موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای برای گلزنی به دست آوردند اما این استقلال بود که به پشتوانه حضور هوادارانش تیم برتر میدان بود. این برتری با گل دوم در دقیقه ۴۵ که توسط کوین یامگا از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، کامل‌تر شد. پنالتی استقلال بعد از برخورد توپ با دست علی شجاعی بازیکن نساجی در محوطه جریمه این تیم به سود استقلال اعلام شد تا آبی‌ها با برتری و برد راهی رختکن بشوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس