کد خبر 1416547
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

تمام کسانی که به صورت حرفه ای یا متوسط در حال کار به صورت دورکاری هستند که شغل هایی همچون گرافیک ، برنامه نویسی ، موبایل ، سبک زندگی ، ادیت ویدئو و ... مشغول به کار هستند میتوانند در بستر وب کسب درآمد کنند تا از هر چه دغدغه روانی و فیزیکی که هست در امان باشند.

ایدپینو را با زبان ساده‌تر به شما معرفی کنیم، باید این مجموعه را مانند یک بازار کار آنلاین در نظر بگیریم. تمامی کارهایی که شما به صورت تحویل پروژه و آنلاین از طریق دورکاری انجام می‌دهید، در این مجموعه انجام می‌شوند. شما می‌توانید به عنوان کارفرما یا پیمانکار اقدام به برون سپاری پروژه کنید تا تیم‌های متخصص ایدپینو پروژه‌ها را در زمان مقرر به شما تحویل دهند.


ثبت پروژه و استخدام فریلنسر در دورکاری آنلاین ایدپینو


مزیت های ایدپینو برای کارفرمایان

اگر هنوز هم در رابطه با مزایای استفاده از ایدپینو برای کارفرمایان ابهاماتی در ذهن شماست، همراه ما باشید. شما کارفرمایان گرامی، می‌توانید از طریق این دفترِ کار آنلاین، در زمینه‌های مشخص به افراد متخصص دسترسی داشته باشید و ثبت پروژه انجام دهید. هدف از تأسیس این مجموعه، ایجاد یک تابلو اعلاناتی برای کاربران نیست؛ بلکه مدیران مدبر مجموعه ایدپینو با ایجاد محیطی ایمن، از درست انجام شدن پروژه‌ها و استخدام فریلنسر اطمینان حاصل می‌کنند. ایدپینو امکان ارتباط مستقیم کارفرما و کارجویان را امکان پذیر کرده است تا سرعت پیشروی پروژه‌های برون سپاری شده افزایش پیدا کند.

حتی پیمانکاران و افرادی که از قبل تیم سازی کرده‌اند نیز، می‌توانند با دریافت پروژه‌های برون سپاری شده توسط کارفرمایان، به کسب درآمد بپردازند. پیمانکاران می‌توانند با انجام پروژه‌های مختلف، رضایت کارفرما را جلب کرده و برای پروژه‌های بعدی اطمینان آن ها را به مهارت و تخصص فریلنسرهای تیم خود بیشتر نمایند. درواقع با شروع پروژه، قطعاً فرصت‌های شغلی بیشتری برای پیمانکاران ایجاد خواهد شد. ایدپینو تمام تلاشش را کرده است تا کاربران، پیمانکاران و فریلنسرها بیشترین درآمد را کسب کنند و درعین‌حال، پروژه‌ها با بالاترین کیفیت و در زمان درست تحویل داده شوند.

شما کارفرمایان محترم می‌توانید با مشاهده رزومه و نمونه کارهای مختلف، منتظر انجام پروژه با مناسب‌ترین قیمت باشید. توجه کنید که فریلنسرهای حرفه‌ای و کاملاً متخصص موجود در این مجموعه، رضایت شما را جلب خواهند کرد. از حجم کار ارائه شده نترسید، چرا که فریلسنرهای مختلف، پیشنهادات پروژه‌های شما را مشاهده می‌کنند و با در نظر گرفتن وقت شخصی و مهارتشان، اقدام به دریافت و یا رد پیشنهاد قیمت می‌کنند. کارجویان متعهد و متخصص در این مجموعه با خواندن دقیق نیاز کارفرما، پروژه‌ها را به صورت حرفه‌ای پیش می‌برند و در موعد مقرر به شما تحویل می‌دهند.

ثبت پروژه و استخدام فریلنسر در دورکاری آنلاین ایدپینو
مزیت های ایدوپینو برای کارجویان

دریافت پروژه‌ها بدون سرپرستی و مدیریت، در اغلب موارد فرایندی دردسرساز است. از طرفی نگرانی از عدم پرداخت یا پرداخت نشدن به موقع هزینه از پیش مقرر شده، یکی از دلواپسی‌های همیشگی فریلنسرها می‌باشد. ایدپینو با ایجاد پرداخت امن، این امکان را برای فریلنسرها فراهم کرده است تا پس از کسب رضایت کارفرما، پول را دریافت کنند. ایدپینو با دریافت به موقع و کامل هزینه‌ها، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بلافاصله پس از به اتمام رساندن پروژه، پول خود را به صورت مستقیم، از سایت ایدپینو (بدون هیچگونه مشکلی) دریافت کنید. کارجویان گرامی می‌توانند از پنل شخصی خود برای حل اختلاف و مشکلات به وجود آمده استفاده کنند. رأی نهایی برای حل اختلافات بین کارفرمایان و فریلسنرها، از طریق مدیران مجموعه ایدپینو صادر می‌شود تا در حق هیچ فریلنسری اجحاف نشود.

فراموش نکنید که کار کردن در کنار افراد متخصص و حرفه‌ای، می‌تواند باعث رشد مهارت‌های شما شود. شما باید برای دریافت کارها، خود را به روز نگه دارید و مهارت خود را در آن تخصص افزایش دهید؛ تا بتوانید پروژه‌ها را با قیمت بالاتر و در عین حال باکیفیت‌تر به پایان برسانید. اگر چندین مهارت مختلف مثل سئو، طراحی سایت و طراحی گرافیک را آموخته‌اید و قصد دارید تا در تمامی این رشته‌ها فعالیت کنید، ایدپینو بهترین گزینه برای شما است. از دیگر مزایای ثبت نام در مجموعه ایدپینو، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

قابلیت کار در حرفه‌ مورد علاقه

کار کردن به صورت مستقل و دور کار

امکان رشد و پیشرفت همیشگی در کار

انعطاف‌پذیری و آزادی بیشتر در برنامه‌ریزی زندگی

نداشتن حد و مرز درآمدی با دریافت پروژه‌های بیشتر

داشتن وقت آزاد بیشتر در مقایسه با یک شغل ثابت حضوری

داشتن حق انتخاب در بین سفارشات کاری و کارفرمایان مختلف

عدم نگرانی برای اجاره مکان و پرداخت مالیات مانند اشغال ثابت



جمع بندی

شما با تعریف پروژه کاری و انتخاب تیم حرفه‌ای و پیشنهادی از طرف ایدپینو، می‌توانید با رقابتی‌ترین قیمت، پروژه‌های مدنظرتان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسانید. فریلنسرهای گرامی می‌توانند بیشترین تعداد پروژه را با مبالغ مناسب دریافت کرده و در زمان تحویل ارائه دهند. پرداخت امن ایدپینو باعث می‌شود تا رضایت کارفرما در هنگام پرداخت مبلغ قرارداد به فریلنسر بررسی شود. امکان حل اختلاف نیز به کمک فریلنسرها آمده است تا این افراد بتوانند مشکلات احتمالی پیش آمده با کارفرما (از طریق رأی نهایی با پشتیبانی ایدپینو) حل کنند و به راه حلی مطمئن برسند. بیش از ۱۰۰.۰۰۰ فریلنسر در مهارت‌های مختلف آماده به انجام پروژه‌های کاری شما هستند، اگر به دنبال بالاترین رتبه و رضایت در بین سایت‌های فریلنسرینگ هستید، پیشنهاد می‌کنیم که از خدمات جذاب و فوق‌العاده ایدپینو استفاده کنید.‌


** این محتوا تبلیغاتی است **

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس