کد خبر 1416376
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
تیم استقلال شاداب و کامل نیست/ مشکلات حل نشود تیم ساپینتو مدعی نیست

کاپیتان پیشین آبی پوشان گفت: از دست دادن امتیاز در هفته‌های ابتدایی برای تیمی که مدعی قهرمانی باشد، جالب نیست و کارش در ادامه سخت می‌شود.

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار درباره توقف استقلال در دیدار با پیکان اظهار داشت: استقلال نتیجه خوبی برابر حریف نگرفت و فقط مالکیت توپ زیادی داشت. در واقع پیکانی‌های توپ و میدان را در اختیار آبی پوشان قرار دادند و با ارائه یک بازی بسته و دفاعی به دنبال کسب یک امتیاز بودند و در نهایت به هدف خود رسیدند.

وی افزود: البته استقلالی‌ها باید بدانند به بازی خوب و یا به تیمی که مالکیت توپ بیشتری دارد، جام تعلق نمی‌گیرد و جام قهرمانی از آن تیمی است که خوب نتیجه بگیرد و بیشترین امتیاز را کسب کند.

کاپیتان اسبق استقلال ادامه داد: من این استقلال را شاداب و کامل نمی‌بینم، عدم هماهنگی بین بازیکنان و نداشتن ترکیب مناسب از این همه بازیکن جای تعجب دارد. تیم ساپینتو مشکلاتی دارد و اگر این مشکلات بر طرف نشود، کارش بسیار سخت می‌شود و دیگر مدعی نخواهد بود.

مدافع پیشین آبی پوشان خاطر نشان کرد: از دست دادن امتیاز در هفته‌های ابتدایی باعث میشود تا تیم از صدر جدول فاصله بگیرد و کارش سخت تر شود. البته این تیم می‌تواند این مشکلات را بر طرف کند. باید ساپینتو در همین هفته در بازی با نساجی جبران کند تا هواداران را امیدوار کند.

ورمزیار درباره مشکل استقلال گفت : این تیم در چند پست خلا دارد که مهمترین آن نبود یک هافبک طراح و یا پلی میکر است. تیمی که مالکیت توپ دارد با استفاده از هوش چنین هافبکی می‌تواند در میدان بازی را عوض کند و طراح حملات مختلف باشد.

کاپیتان پیشین استقلال در پایان عنوان کرد : ساپینتو باید در بازی با نساجی هر ۳ امتیاز را کسب کند و بعد از آن که لیگ به خاطر اردوی تیم ملی تعطیل است، نهایت استفاده را ببرد و نقاط ضعف تیم را برطرف کند تا استقلال در شرایط خوبی قرار بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    0 0
    این تیم فقط محمود فکری و آرش برهانی رو میخواد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس