کد خبر 1416374
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
دلیل رسمی انتقال بانوان به طبقه دوم ورزشگاه آزادی اعلام شد

یکی از مقامات ارشد سازمان لیگ در واکنش به انتقال بانوان طرفدار تیم استقلال به طبقه دوم توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش مشرق، از جمله اتفاقات پیش بینی نشده و غافلگیر کننده در ساعت های پیش از شروع مسابقه استقلال و پیکان انتقال خانمها به طبقه دوم استادیوم بود. بانوانی که برای تماشای تیم محبوب‌شان به استادیوم آزادی رفته بودند بعد از ورود به ورزشگاه به جای جایگاه های ۱۰ تا ۱۳ در طبقه اول، به طبقه دوم و یال جنوبی ورزشگاه هدایت و آنجا مستقر شدند.

موضوعی که باعث تعجب خیلی از بانوانی شد که روز قبل از حضور در استادیوم و از طریق سایت بلیت فروشی مجوز ورودشان به ورزشگاه آزادی را برای نشستن در طبقه اول دریافت کرده بودند.

در روزهای گذشته موضوعاتی در ارتباط با علت این جابجایی عنوان شد که برخی از آنها به حضور بازیکنان و مربیان لیگ برتری مقابل سکوهای محل استقرار بانوان در بازیهای استقلال و پرسپولیس ربط پیدا می‌کرد اما رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ دلیل این موضوع را به گونه دیگری شرح داد.

سهیل مهدی در این باره که آیا تماشاگران خانم تیم استقلال در بازی این تیم مقابل نساجی باز هم به طبقه دوم فرستاده خواهند شد یا برخلاف بازی با پیکان دوباره در طبقه اول مستقر می شوند توضیح داد: «با توجه به خرابی های موجود در طبقه اول و سکوهایی که قسمت زیرین آنها تخریب شده و ایمنی آن بخش از ورزشگاه را تحت الشعاع قرار داده، مادامی که سکوهای طبقه اول را بازسازی نکنند و تحت تعمیر قرار نگیرند ما نمی توانیم پذیرای بانوان در طبقه اول و بخشی که برای آنها تعبیه شده بود باشیم. به این خاطر در بازی های آینده و تا پیش از تعمیرات اساسی سکوها، در طبقه دوم میزبان بانوان خواهیم بود».

شایان ذکر است؛ دیدار تیم‌های استقلال و نساجی مازندران که روز شنبه نوزدهم شهریور و ساعت ۱۷:۳۰ در استادیوم آزادی برگزار می‌شود باز هم میزبان خانم هایی خواهد بود که علاقه مند به تماشای مسابقه استقلال از نزدیک هستند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هوشنگ IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    1 4
    ورزشگاه آزادی پیره خرابش کنین زک زمینی هست از ورزشگاه آزادی بزرگتره برین متخصصان آلمانی بیارین براتون بسازه چون ایرانی نمی تونه آفتابه بسازه شعار ما مز توانیم دروغی بیش نیست
    • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      3 1
      معلومه سی چهل ساله ایران نبودی آلبانیایی
    • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      0 1
      برو هوشتنگ خان
  • وطن پرست DE ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    7 2
    علتش مشخصه. تمام اون نگرانی هایی که در مورد جنسی شدن فضا ورزش داده می شد و نخواستید قبول کنید حالا اتفاق افتاد. دقیقا مثل سینما که مرحو سلحشور اون همه اخطار و هشدار داد. با این ماست مالی ها هم درست نمی شه. دارید اشاعه منکر می کنید. بعد از این خنده های مستانه سر گیجه شدید سراغتون میاد. مثل قضیه کنسرت ها. این وعده الهی هست. ماله کشی نکنید. مرد باشید بگید تسلیم شدیم.
  • امین جعفری IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    2 51
    حضور زنان در ورزشگاه حق آنان است
  • بی نام IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    0 2
    اگر بد و بیراه و غربگرا و آلبانی و اصلاحاتی و نوکر ملکه و هزار جور ناسزا بارمون نمی کنید یه سوال داشتم چرا همین چند ماه پیش گردهمایی یک صد هزار نفری برگزار کردید یا دارید دروغ میگید یا اگر راست باشه چرا با جون مردم بازی می کنید و یک صد هزار نفر رو به خطر انداختید ای روزگار افسوس از عمر گذشته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس