فرمانده تروریست‌های سنتکام با نخست‌وزیر عراق دیدار کرد

فرمانده «فرماندهی مرکزی آمریکا» در بغداد با مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش مشرق، «مایکل کوریلا» فرمانده سازمان تروریستی سنتکام (ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا) امروز (پنج شنبه) با «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق در بغداد دیدار کرد.

به نوشته وبسایت دجله نیوز، طبق بیانیه دفتر نخست‌وزیر عراق، در این دیدار آخرین تحولات عراق و منطقه و مسائل و پرونده‌های مورد اهتمام طرفین از جمله امنیت منطقه‌ای و «تلاش‌ها برای مبارزه با تروریسم» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این بیانیه آمده است: «در این دیدار دو طرف درباره چشم‌انداز همکاری‌های دو جانبه و تلاش‌ها برای گسترش آن در حوزه امنیتی، نظامی و به خصوص آموزش و همکاری‌های مستشاری و امنیتی گفت‌وگو کردند.»

این دیدار در حالی صورت گرفت که ساعتی پیش نیز یک پهپاد ائتلاف آمریکایی مبارزه با تروریسم در منطقه الطامریه در ۴۰ کیلومتری شمال شهر بغداد به علت آن‌چه «نقض فنی» اعلام شده بود، سقوط کرد.

در تاریخ سوم شهریور نیز در پی حملات راکتی به پایگاههای آمریکا در سوریه و مجروحیت سه نظامی این کشور «مایکل اریک کوریلا» از آماده باش نیروهای اشغالگر آمریکایی در سوریه و عراق به دلیل افزایش حملات علیه این نیروها خبر داده بود.

آمریکا از ژوئن ۲۰۱۴ به بهانه مبارزه با داعش تحت عنوان «ائتلاف بین‌المللی ضد تروریسم» هزاران نیرو به عراق و سوریه گسیل کرد و علی‌رغم شکایت دولت سوریه به سازمان ملل و شورای امنیت و مصوبه پارلمان عراق در خصوص لزوم خروج همه نیروهای خارجی از عراق، آمریکایی‌ها همچنان به حضور اشغالگرانه خود ادامه می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    3 5
    خخخ فرماندهي تروريستهاي سنتكام، انگاري شريك جنايت بشار جنايتكار و پوتين دجال بودن كه شدن تروريست
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      5 2
      خداییش دم جناب آقای پرزیدنت ولادیمیر پوتین گرم که دود بنفش رو همزمان از یانکی‌های گاوچرون تروریست .... و طرفداراشون بلند کرده!!!!
    • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      1 0
      ۲۰:۵۵ دجال و خود شیطان در مقابل ارباب های شما یعنی کدخدای آشفته، شغال پیر و اسقاطیل کودک کش لنگ میندازه، منافق تیرانایی افتاد یا....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس