رزمایش

سخنگوی رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش گفت: واحدها و یگان‌های عملیاتی رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش در کمترین زمان ممکن وارد منطقه‌ عمومی نصرآباد اصفهان شدند.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ دوم کریم چشک سخنگوی رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش به تشریح استقرار یگان‌ها به منطقه عمومی رزمایش پرداخت و گفت: واحدها و یگان‌های عملیاتی این نیرو در منطقه‌ نصرآباد گسترش یافته و در مواضع طرح‌ریزی‌ شده مستقر و در حال اجرای تمرین برای اجرای رزمایش هستند.

وی افزود: در این بخش از رزمایش واحدهای پیاده، زرهی، توپخانه، ایستگاه‌های سیار پهپاد و جنگ الکترونیک نیروی زمینی در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان جهت اجرای رزمایش ۲ روزه مستقر شده و موضع عملیاتی گرفتند.

امیر سرتیپ دوم چشک با بیان اینکه تمامی تجهیزات و ادوات زرهی، نفربرها، توپ‌ها و تجهیزات مهندسی از هشت استان کشور در کمتر از ۴۸ ساعت وارد منطقه عمومی رزمایش شده‌اند، بیان داشت: تمامی ادوات به وسیله کشنده‌های سنگین و فوق سنگین ساخت کارخانجات نیروی زمینی ارتش و صنایع داخلی کشور جا به جا و وارد منطقه عمومی رزمایش شده‌اند.

سخنگوی رزمایش به آماده‌سازی منطقه عمومی رزمایش برای اجرای عملیات اشاره کرد و افزود: یگان‌های مهندسی نیروی زمینی ارتش یک ماه پیش از شروع رزمایش در منطقه حضور یافته و با اقداماتی نظیر جاده‌سازی، پل‌گذاری، برطرف کردن موانع طبیعی، اجرای تاکتیک زمین مسلح همچون حفر کانال و سد موانع بسترهای لازم جهت برگزاری و اجرای عملیات ویژه در این رزمایش دو روزه را ایجاد کردند.

امیر سرتیپ دوم چشک گفت: رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش با هدف ارزیابی و ارتقای میزان توان و آمادگی رزمی یگان‌های نیروی زمینی ارتش در مقابله با تهدیدات نوین، برگزار می‌شود.

 رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش به مدت دو روز در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان برگزار می‌‎شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    9 7
    دوره تانک ها و ادوات زرهی به پایان رسیده، در جنگ های قره باغ و اوکراین کاملاً مشهود بود که تانک ها و خودروهای زرهی هیچ کارایی خاصی ندارند و خیلی راحت منهدم می شوند. جنگ های آینده، موشکی و پهپادی و براساس هوش مصنوعی می باشد. بیشتر بودجه نیروهای نظامی باید برای ساخت و توسعه موشک ها و جنگنده های بدون سرنشین باشد.
    • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      0 0
      عزیز صحبت تا حدودی درست هست ولی نه کامل چون همه پهپاد ندارند و اگر خودرو زرهی و تانک نباشه نیروهای پیاده و ماشینهای معمولی قتل عام میشوند
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    7 0
    خیلی وقته که رزمایش موشکی برگزار نشده چرا؟
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    0 0
    انشاءالله
  • US ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    0 0
    اقتدار بدون سلاح هسته یی (یا دستکم توانایی قطعی ساخت سلاح) ناقص و بی معناست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس