کد خبر 1415554
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
شهید

پیکر پاک شهید نیروی انتظامی و مدافع امنیت ستوان دوم «امیر کیوانلو»، که هنگام انجام وظیفه در درگیری با سارقان در تهران به شهادت رسیده بود، در سبزوار تشییع شد.

به گزارش مشرق، پیکر پاک شهید نیروی انتظامی و مدافع امنیت ستوان دوم «امیر کیوانلو»، که هنگام انجام وظیفه در درگیری با سارقان در تهران به شهادت رسیده بود، صبح سه شنبه بر دوش مردم شهیدپرور زادگاهش سبزوار تشییع شد.

این مراسم با حضور مسؤولان، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شاهد و ایثارگران همراه بود تشییع کنندگان پیکر این شهید را با شعارهای «لبیک یا حسین (ع)، لبیک یا زینب (س)، حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و الله اکبر» از مسجد جامع تا گلزار شهدای سبزوار مشایعت کردند.

در این مراسم رضا دولت آبادی، سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار اظهار کرد: شهید بزرگوار کیوانلو از کادر نیروهای انتظامی برای برقراری امنیت و دفاع از ناموس مردم در درگیری با سارقان در تهران به شهادت رسید.

سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار با قدردانی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر این شهید، افزود: امنیت بی بدیل کشور جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا و رشادت نیروهای مسلح است.

گفتنی است شهید امیر کیوانلو دو روز قبل در جریان درگیری مأموران پلیس با یک سارق، در تهران به شهادت رسید و پیکر مطهر و پاک این شهید امروز پس از آئین باشکوه تشییع در جوار یاران شهیدش در گلزار شهدای سبزوار آرام گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجید IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    1 0
    خدا با شهدای کربلا محشورش کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس