صادقی مثل آرنولد است/ عیار پرسپولیس مقابل استقلال و سپاهان مشخص می‌شود

یک پیشکسوت فوتبال می‌گوید سعید صادقی شبیه آرنولد است چون برای پرسپولیس همه کار می‌کند.

به گزارش مشرق، مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگویی در رابطه با پیروزی ۳ بر یک پرسپولیس مقابل هوادار اظهار کرد: گل محمدی از شرایط زمین راضی نبود و درست هم می‌گوید. در فوتبال حرفه‌ای زمین چمن خوب و مسائل سخت افزاری باید فراهم باشد. آماده سازی چمن کاری ندارد و به اندازه پول یک بازیکن جوان است. در برخی از شهرها شرایط چمن خوب نیست و می‌توانند از زمین چمن ورزشگاه آزادی الگوبرداری کنند. زمین پاس از بهترین زمین‌ها بود اما به دلیل این‌که زیاد اجاره داده‌اند، چنین شرایطی پیش آمد.

او ادامه داد: پرسپولیس به آن چیزی که می‌خواست رسید. مالکیت توپ را از دست داد اما موقعیت‌های خوبی خلق کرد. به مالکیت توپ امتیاز نمی‌دهند و مهم گلزنی و نتیجه گیری است. پرسپولیس رفته رفته دارد شرایط خوبش را به دست می‌آورد و امروز هم دیدیم لوکادیا دوباره گل زد و کم کم به شرایط بازی می‌رسد. دیاباته هم از نظر بدنی آماده نبود که بازی نکرد و باید نگرشی وجود داشته باشد تا بازیکنی جذب شود که از نظر بدنی در شرایط خوبی باشد. یک بازیکن حرفه‌ای باید خودش را آماده نگه دارد.

این پیشکسوت فوتبال با بیان این‌که رضا درویش زحمات خوبی کشیده است، گفت: خداراشکر پول هم داریم و همه بازیکنان مدنظر گل محمدی جذب شده‌اند. شرایط خوب است و گل محمدی و کادرفنی‌اش هیچ بهانه‌ای ندارند. بازیکنان خوبی جذب شده است و از سال قبل بازیکنان خوبی مثل فرشاد فرجی و مهدی ترابی را هم داریم. به نظر من گولسیانی کمی کند است و چندان بازیکن شاخصی نیست. زوج پوعلی‌گنجی و فرجی بهتر است و استفاده از بازیکن ایرانی اهمیت بیشتری دارد.

او اضافه کرد: سعید صادقی مثل آرنولد است و همه جای زمین بود. من ابتدا منتقدش بودم چون در هفته‌های اول سردرگم بود اما او مقابل هوادار بسیار خوب بود. سروش رفیعی باید بیشتر تلاش کند. او یک بازیکن فانتزی است اما باید گل هم بزند. ترابی هم باید بیشتر احتیاط کند و به دنبال مسائل حاشیه‌ای نباشد چون ممکن است کارت بگیرد و بازی‌های مهم را از دست دهد. سینا اسدبیگی هم بازیکن باکیفیت و آینده داری است اما به نظر من گل محمدی نباید با دو هافبک دفاعی بازی کند. باید با تفکر بهتر کار کند.

فنونی‌زاده با بیان این‌که عیار پرسپولیس مقابل استقلال و سپاهان مشخص می‌شود، گفت: این بازیکنان باکیفیت هستند اما در بازی‌های بین المللی و بازی با سپاهان و استقلال باید خودشان را نشان دهند. تیم در دو هفته ابتدایی نتوانست گل بزند. با این حال روند رو به رشدی دارند. بعضی از بازیکنان کم کم جا می‌افتند و به شرایط بهتری خواهند رسید.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    6 11
    چه ربطی داره به ارنولد اخه؟؟؟ بیسواد لنگی ارنولد همه کاری میکنه یعنی چی ؟؟ حداقل میگفتی مسی و رونالدو چون فوتبالیست بودن قابل قبول بود اخه ارنولد؟؟ بعدم 5 تا بازی کرده دو تا گل زده اونم تو بازی پنجم تو 4 بازی قبلی هیچکاری نکرده
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      13 3
      بیسواد الکساندر آرنولد بازیکن لیورپول رو میگه ،توی کیسه کش که سواد فوتبال نداری یه جا ساکت بشین
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      2 1
      آروم آروم.. چته؟
    • ۶۶۶۶۶۶ IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      3 1
      نادان. ارنولد لیورپول را میگه.
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      1 0
      مکتب بیسوادهای هوچی گر دروغگوی تهمت زن اینه که بدون اینکه حتی سواد خوندن داشته باشند میخواند بی ادبی کنند... بیسواد بی ادب ، الکساندر ارنولد فوتبالیست رو میگه .... شماها اینجوری هستید
    • حبیب IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      0 1
      آخه بی سوادها فنونی زاده الکساندر آرنولد رو میشناسه که دارین ماست مالیش میکنین ؟ منظورش همون آرنولد شوارتزنگر هستش که گفته . لطفا بی سوادی خودتون رو ماست مالی نکنین .
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      2 0
      من به بحث کار ندارم ولی در افکار عمومی سواد وکلاس آبیها بر قرمزها می چربد نمونه ی بیسواد کامل علی کریمی 9 رای یه
    • علی IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
      0 0
      کیسه کش حقیرمنظورش آرنولدبازیکن ليورپول هست؛
  • م IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    2 7
    بردن یه تیم ضعیف انقد هیاهو نداره
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    9 3
    استقلال سپاهان کیلو چند؟پر سپولیس اگر باشه باید فکر لیگ جهانی باشه
  • جواد IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    2 0
    پیشکسوت مدعی که از هواداری واقعی فوتبال رو کمتر میفهمه میشه این. اگر برچسب فنونی زاده رو پایین همین پست سرچ کنید مصاحبه قبلیش هست که از یحیی، پرسپولیس و سعید صادقی بد گفته. این یعنی پیشکسوت محترم الفبای اولیه مربیگری رو هم بلد نیست و برای بقیه نسخه میپیچه اقای محترم همون موقع که از صادقی بد گفتی نوشته بودم که تایید نشد. کی گفته تو باید جواب هوادار بدی؟؟؟؟ خیلی بالا نگیر خودتو. یه برهه ای تو تیم بازی کردی و الان باید کنار وایسی و نگاه کنی. قرار نیست چون تو پرسپولیس بازی کردی خودتو مالک باشگاه بدونی. سعید صادقی بازی های قبلی هم خوب بود و به نسبت فشارهایی که بابت حضورش تو پرسپولیس شکل گرفته بود زمان لازم بود تا خودشو تطبیق بده و توی پیشکسوت به جای درک این موضوع، شروع کردی نیش زدن. بهتره هم خودت و هم اخویت سکوت پیشه کنید و کمتر به پروپای بقیه بپیچید. چون مطمئنم فوتبال رو اصلا نگاه اصولی بهش ندارید.
  • حسین IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    1 4
    ...خودتی آقای فنونی زاده سال‌های زیادیه که مشخص شده سپاهان مقابل پیروزی باهربهانه ای ببازه باید واستقلال هم که کاری میکنن باهوچی گری بگن داور نذاشت وفلان وبقیه تیم‌ها هم که باید ازپیش بازنده باشن ویک سال یک استقلالی واقعی بالاسر استقلال بود و مقاومت کرد ونگذاشت،تیم رو خراب کنن وبدون باخت قهرمان شد وامثال پروین میدونن این قدرت رو وچهل وسه ساله دارن برعلیه شون انواع فعالیت میکنن وجواب این سنگ انداختنش اینه بدهی سنگین پسرش به دولت روماست مالی کردن
    • جواد IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      0 0
      حاجی تو خیلی توهمت بالاست...یا قرصتو عوض کن یا دکترتو
    • رضا IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      0 0
      آره البته استقلال با امتیاز معیشتی و داوران وابر وباد ومه و.خورشیدو .... یک قهرمانی معیشتی هدیه گرفت
  • منصور IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    1 1
    گلر تیم ساکت الهامی هم بروسلی هست. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس