کد خبر 1415442
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۵
رئیسی نمایه

گفتم: ولی دولت آقای رئیسی با شرایط بسیار سخت‌تر از آن هم دولت را اداره کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: آقای روحانی در بخشی از خاطرات خود آورده است «‌وقتی ترامپ جنگ اقتصادی را شروع کرد، اختلاف نظر اساسی در دولت وجود داشت که آیا با این وضعیت می‌توان کشور را اداره کرد یا نه؟»!

گفتم: ولی دولت آقای رئیسی با شرایط بسیار سخت‌تر از آن هم دولت را اداره کرد.

گفت: منظورشان این است که فشارهای ترامپ کار را سخت کرده بود!

گفتم: این فشارها در دولت رئیسی بیشتر هم شده بود ولی دولت سیزدهم بسیاری از کارهایی را که دولت قبل انجام آن را به برجام و پذیرش FATF موکول می‌کرد، بدون برجام و بدون FATF انجام داد. مثل صادرات نفت، تامین واکسن، راه‌اندازی کارخانه‌ها، جلوگیری از خاموشی‌ها، روابط اقتصادی با همسایگان و...

گفت: چه عرض کنم؟! با خاطره‌نویسی که نمی‌توان وظایف انجام نداده و کارهای برزمین مانده را جبران کرد!

گفتم: شخصی را که در تصادف جاده مجروح شده بود به بیمارستان منتقل کردند، بعد از رادیولوژی معلوم شد که دوتا از دنده‌ها شکسته و استخوان جمجمه ترک برداشته است. یکی از کارکنان غیر پزشک بیمارستان به همراهان بیمار گفت؛ نگران نباشید، خودم با فتوشاپ درستش می‌کنم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمدایوب IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    8 0
    وقتی قانونی نباشد ویا اراده ای برای پاسخگویی روحانی ودولت او که با عدم تدبیر وناکارامدی وترک فعل عمدی که می خواستند به اعتراض مردمی وکشاندن مردم به خیابان‌ها وامتداد فتنه های 78و88 را رقم بزنند که حتی زدند 96و98 که خوشبختانه اینبار با درایت رهبری حکیم وبزرگوار وتدبیر نیروهای امنیتی توطئه اشان خنثی شد حال باید روحانی بیاید افسانه سرایی کند واصلاح طلبان نیز در قامت طلبکار به جای عذر خواهی ظاهر شوند دلسوزان نظام بیایید محاکمه وپاسخگویی روحانی را از قوه قضاییه مورد مطالبه قرار دهید نکند وقت بگذرد مانند بی بصیرتآن در فتنه 88 در آینده سر افکنده شوید چون اسب تروای غرب وسرمایه های اسراییل اصلاح طلبان در انتخابات بعدی از روحانی بت می تراشد
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    6 0
    چرا روحانی، جهانگیری ، ظریف محاکمه نشدند؟
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    6 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    0 0
    در دوره روحانی ترامپ رئیس جمهور امریکا بود که خیلی سخت می گرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس