الهامی: خوشحالم با بهترین پرسپولیس چند سال اخیر بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: خوشحالم که فردا با بهترین پرسپولیس چند سال اخیر بازی خواهیم داشت.

به گزارش مشرق، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس، اظهار داشت: در باره بازی باید بگویم که پرسپولیس یکی از تیم‌های شناخته‌شده است و فردا کار سختی خواهیم داشت. آنها در ۴ بازی گل نخوردند و بیرانوند به آنها کمک زیادی کرده است. خوشحالم که با بهترین پرسپولیس چند سال اخیر بازی می‌کنیم.

وی افزود: دوست ندارم با تیمی بازی کنم که به دنبال بهانه باشد و خوشحالم که پرسپولیس در بهترین شرایط خودش با ما بازی می‌کند. از تیم خودم به جز بازی با نفت راضی هستم و بازیکنان از چیزی که مدنظرم بودند، عالی‌تر کار کردند. آنها باید بدانند که فردا می‌توانند کار بزرگی انجام دهند و باید به این تصور برسند. بازی با تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور و فولاد یک شمشیر دولبه است که ‌می‌تواند دستاورد مشخصی برای ما داشته باشد. امیدوارم فردا بازی خوبی باشد و هر تیمی که لایق است ۳ امتیاز را به دست بیاورد. 

الهامی درباره انتقادات یحیی گل‌محمدی‌ به زمین چمن ورزشگاه دستگردی تصریح کرد: شرایط زمین تا هفته قبل خوب بود. اینکه سه تیم آنجا بازی می‌کنند درست است، اما اینکه چند تیم آنجا تمرین می‌کنند را خبر ندارم. خودِ ورزشگاه آزادی هم کیفیت خوبی ندارد. پرسپولیس هم اجاره‌نشین است و زمین اختصاصی از خودش ندارد. تا ۱۰ روز پیش شرایط زمین بد نبود.

بیشتر بخوانید:

مهاجم پرسپولیس بازی با هوادار را از دست داد

سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره بازی این تیم مقابل پرسپولیس اظهار داشت: شرایط کار در ابتدا خوب نبود اما رفته رفته وضعیت بهتر شده است و فوتبال قابل احترامی را انجام می‌دهیم. این فلسفه کار من است و مطمئنا پرسپولیس بهترین تیمی خواهد بود که می‌تواند عیار ما را مشخص کند. 

وی افزود: چیزهایی که از تیمم می‌خواستم تا اینجا انجام دادند، اما این کافی نیست و باید بهتر شویم. ما تیم جوانی هستیم اما همان‌طور که گفتم بازی با تیمی مثل پرسپولیس برای ما یک شمشیر دولبه خواهدبود. 

الهامی درباره پوستر این باشگاه و اینکه عکس داود فنایی و مظاهر رحیم‌پور در آن استفاده شده و نظر شما دراین باره چیست، گفت: من از مالک، رئیس هیات مدیره، مدیرعامل و اعضای گروه پشتیبانی باشگاه تشکر می‌کنم. از اینکه داود فنایی و مظاهر رحیم‌پور در کنار ما هستند، افتخار می‌کنیم؛ چراکه داود بهترین مربی دروازه‌بانان در ایران است و مظاهر رحیم‌پور هم دکترای بدنسازی دارد و در ایران و خارج از ایران دوره دیده است. حضور این دو نفر برای ما مایه مباهات خواهد بود. 

سرمربی تیم فوتبال هوادار در خصوص نتایج بازی‌های لیگ برتر و اینکه بازی‌ها چند گل شده، ادامه داد: اگر بازی‌های تیم من و  گل‌محمدی را ببینید، همیشه بازی‌ها پرگل است؛ چراکه از یکدیگر شناخت داریم و امسال هم گل‌محمدی به فلسفه خودش برگشته است. هر جا که بودم تیمم با شخصیتی که دارد، فوتبال بازی می‌کند و می‌خواهیم احترام کسب کنیم و امیدوارم مردم راضی باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    2 0
    همیشه از پیش بازنده در برابر پرسپولیس سال قبل تنها تیمی که به ضرر استقلال و کاملا به نفع پرسپولیس عمل کرد نساجی ساکت الهامی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس