کد خبر 1415001
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
وحید امیری جانشین حاج صفی در مجمع فدراسیون فوتبال

فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال ایران گفت: بعد از اینکه آن مصدومیت برای وحید پیش آمد، او دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشت و انتظار داشت در یک یا ۲ ماه بعد از عمل شرایط برایش خوب پیش برود.

به گزارش مشرق، علیرضا شهاب در گفت‌وگو با برنامه رادیویی تهران‌ورزشیِ جمعه‌ها درباره آخرین وضعیت وحید امیری و احتمال حضورش در اردوی اتریش همراه با تیم ملی اظهار داشت: بعد از اینکه آن مصدومیت برای وحید پیش آمد او دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشت. انتظار داشت در یک یا ۲ ماه بعد از عمل شرایط برایش خوب پیش برود اما دردی که باقی مانده بود او را اذیت کرد و به هم ریخته بود و همه چیز را از دست رفته می‌دید.

وی افزود: اما الان شرایط تغییر کرده است. وحید مهارت‌های تخصصی فوتبال را پشت سر می‌گذارد. کار با توپ انجام می‌دهد. تغییر جهت‌ها و پرش‌ها و هر کاری که فوتبالیست‌ها انجام می‌دهند را در محیط کنترل شده روی او پیاده می‌کنیم. وحید را کم‌کم به شرایط بازی می‌رسانیم؛ اما در وضعیت کنترل شده. او در اردوی اتریش کنار تیم ملی کار خواهد کرد. این تمرینات مداوم باعث می‌شود تا ذهنش آماده شود و اعتماد به نفسش زیاد شود و بعد از آن بتواند بدون مشکل کنار تیم پرسپولیس باشد.

بیشتر بخوانید:

بلاتکلیفی دوباره مربی پرسپولیس برای بازگشت به تیم ملی

فیزیوتراپ تیم ملی درباره مصدومیت اللهیار صیادمنش نیز گفت: اللهیار متاسفانه آلسیب‌دیدگی شدید از ناحیه همسترینگ دارد که محل اتصال عضله با تاندون است. در آن منطقه نیروهای زیادی وارد می‌شود و جریان خون کمی دارد و این باعث می‌شود تا طول درمان طولانی داشته باشد. او حدودا سه ماه باید مداوا کند. ۲ هفته پیش دوران درمان شروع شده و طبعا چند روز قبل از جام جهانی اللهیار آماده خواهد شد. هر چند همه‌چیز قابل تغییر خواهد بود و ممکن است یک یا ۲ هفته زودتر برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس