کد خبر 1414940
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

داشتن فالوور بالا در اینستاگرام یکی از مهمترین اهدافی است که صاحبان پیج‌ها دارند. برای بسیاری از افراد رسیدن به این هدف تبدیل به رویا شده و با اینکه تلاش زیادی می‌کنند ولی بازهم فالوور کمی دارند. اما لازم است بدانید که افزایش فالوور اصول و ترفندهای مخصوص به خود را دارد و اگر با آن‌ها آشنا باشید در مدت زمان کوتاهی می‌توانید نتایج فوق‌العاده‌ای را به دست آورید. به عنوان مثال اگر بتوانید تعامل پست‌های خود را بالا ببرید خیلی زود وارد اکسپلور خواهید شد و از این طریق دنبال کنندگان زیادی را به دست می‌آورید. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با این موضوع آشنا بشیم.

چگونه به صفحه اکسپلور اینستاگرام ورود کنیم؟

آشنایی با روند کار اینستاگرام

اوایل که اینستاگرام کار خود را شروع کرده بود، هر پستی که افراد منتشر می‌کردند را به همه فالوورها نشان می‌داد. اما بعد از مدتی اینستاگرام متوجه شد که اینکار موجب نارضایتی بسیاری از افراد شده است. به همین خاطر تصمیم گرفت یک سری معیار در نظر بگیرید و براساس آن‌ها پست‌ها را دسته‌بندی و امتیازدهی کند.

الگوریتم جدید اینستاگرام این وظیفه را دارد تا پست‌های با کیفیت را از پست‌های بی‌کیفیت تشخیص دهد. این الگوریتم بخشی از اطلاعات خود را از تعداد لایک، کامنت، شیر، سیو و زمان مشاهده پست‌ها می‌گیرد. به همین منظور اگر بتوانید عدد این موارد را بالا ببرید، رتبه شما بهبود پیدا خواهد کرد.

چطور وارد صفحه اکسپلور بشیم؟

از آنجایی که رضایت کاربران اهمیت زیادی برای اینستاگرام دارد به همین خاطر باید به اینستاگرام ثابت کنید که پست شما مفید بوده و برای مخاطبان جذاب است. اما شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که چطور اینکار را انجام بدهیم؟

چگونه به صفحه اکسپلور اینستاگرام ورود کنیم؟

  1. تولید محتوای حرفه‌ای

برای داشتن کسب و کار قدرتمند در اینستاگرام اولین کاری که باید انجام دهید تولید محتوا است. اگر بتوانید نیاز مخاطبان را شناسایی کنید و براساس آن به تولید محتوا بپردازید، خیلی سریع می‌توانید اعتماد آن‌ها را به دست آورید. اینکار موجب می‌شود تا بعد از انتشار پست، لایک و کامنت بیشتری به دست آورید.

  1. استفاده از تیتر جذاب

قبل از اینکه کسی بخواهد پست شما را باز کند، اولین چیزی که می‌بیند تیتر پست است. تیتر را باید طوری بنویسید که وقتی کاربر آن را مشاهده کرد، کنجکاو شود. هر چقدر تیتر شما جذاب باشد مطمئنا افراد زیادی آن را باز می‌کنند و در نتیجه بازدید پست‌های شما بیشتر خواهد شد.

البته دقت داشته باشید شما می‌توانید به جای نوشته از عکس هم استفاده کنید ولی باید عکسی را انتخاب کنید که به طور واضح موضوع پست را نشان دهد.

  1. استفاده از کاور مناسب

مساله بعدی که باعث می‌شود پست ما وارد صفحه اکسپلور شود، کاور مناسب است. منظور از کاور مناسب این است که سایز آن طوری باشد که عکس و نوشته به طور کامل نشان داده شود و از کناره‌ها بیرون نزند. همچنین سایز و تعداد کلمات نوشته به اندازه‌ای باشد که به راحتی خوانده شود.

  1. استمرار و مداومت

وقتی شما محتوای حرفه‌ای به همراه عنوان و کاور مناسب تولید می‌کنید، تعامل پست‌هایتان بالا می‌رود. اگر اینکار را به صورت مستمر انجام دهید باعث می‌شود اینستاگرام به پست‌های شما امتیاز بالایی دهد و آن را وارد صفحه اکسپلور کند.

چگونه به صفحه اکسپلور اینستاگرام ورود کنیم؟

از آنجایی هم که پست شما ویژگی‌های یک محتوای خوب را دارد، از طریق اکسپلور نیز بازدید بالایی به دست می‌آورید و در نتیجه تعداد فالوورهای شما بیشتر و بیشتر می‌شود.

چطور تعداد لایک و کامنت خود را بیشتر کنیم؟

لایک و کامنت یکی از معیارهای اصلی اینستاگرام برای رتبه بندی پست‌ها به شمار می‌رود. به همین خاطر اگر به دنبال یک روش سریع و مطمئن برای اینکار می‌گردید، توصیه ما به شما خرید فالوور واقعی اینستاگرام است.

در این روش همزمان که در حال تولید محتوا هستید، اقدام به خرید فالوور اینستاگرام می‌کنید. این فالوورها تعامل پست‌های شما را چندین برابر افزایش می‌دهند و در نتیجه خیلی سریع به اکسپلور راه پیدا می‌کنید.

بنابراین اگر قصد خرید فالوور ایرانی اینستاگرام را دارید، می‌توانید به وب سایت آپ فالو مراجعه کرده و تعداد خرید فالوور درخواستی را سفارش دهید. فالوورهای آپ فالو کمترین مقدار ریزش را داشته و با قیمت مناسبی در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس