کد خبر 1414116
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
ساپینتو: اسکوچیچ سزاوار رفتن به جام جهانی است/ استقلالِ من هجومی بازی می‌کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: دراگان اسکوچیچ عملکرد خوبی در تیم ملی داشته و شایسته حضور در جام جهانی است.

به گزارش مشرق، ریکاردو ساپینتو در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی که امروز در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، درباره احتمال تغییر سرمربی تیم ملی و حضور کارلوس کی‌روش در این تیم اظهار کرد: کی‌روش و اسکوچیچ عملکرد خوبی در تیم ملی ایران داشته‌اند و مربیان خوبی هستند. نمی‌توانم درباره این موضوع حرف بزنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تغییر سرمربی حرفه‌ای است؟ گفت: اسکوچیچ عملکرد خوبی داشته و شایستگی این را دارد که در پست خود باقی بماند.

سرمربی استقلال درباره تساوی تیمش در هفته چهارم لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: در مسیر درستی قرار داریم. بازی خیلی سختی در این هفته داشتیم به خصوص اینکه باید در دمای ۴۰ درجه سانتیگراد به میدان می‌رفتیم.

وی افزود: نتایج تیم‌ها بسیار نزدیک است و جنگ حساسی برای رسیدن به قهرمانی داریم.

ساپینتو درباره سخنانی که به نقل از او درباره بازی استقلال در فصل گذشته منتشر شده است، خاطرنشان کرد: باید این موضوع را توضیح بدهم. گاهی اوقات زبان در ترجمه دچار اشتباه می‌شود. وقتی به ایران آمدم گفتم که استقلال و کادر فنی فصل گذشته عالی کار کرده بودند.

وی افزود: از من درباره عملکرد دفاعی استقلال سوال پرسیده شد و من پاسخ دادم که تیم من با تیم فصل گذشته تفکر متفاوتی دارد. در فصل گذشته استقلال فشرده کار می‌کرد اما دیدگاه من بیشتر تهاجمی است. من دوست دارم فشار بیشتری به حریف وارد کنیم و توپ را در کنترل خودمان نگه داریم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که «آیا فکر می‌کنید حسرت نبودن کاوه رضایی را بخورید؟» گفت: مطمئنم در نیم‌فصل دوم لیگ او را در اختیار خواهیم داشت.

وی درباره نداشتن بازیکن بازی‌ساز گفت: با شیوه متفاوتی نسبت به فصل گذشته بازی می‌کنیم و می‌توانیم با بازی‌ساز یا بدون چنین بازیکنی به میدان برویم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس