کد خبر 1413912
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷
می‌دانستیم کارمان در آزادی سخت است/پرسپولیس یک تیم کامل دیگر دارد

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: این تیم علاوه بر هماهنگی بالایی که دارد یک تیم کامل هم روی نیمکت دارد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت در هفته چهارم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار با برتری ۲ بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. لوکادیا (۲۷) و میثم تهی دست مدافع صنعت نفت(۸۱) برای پرسپولیس گل زدندو

رضا پرکاس بعد از این دیدار گفت: من ابتدا از هواداران صنعت نفت آبادان که آمدند و ما را تنها نگذاشتند تشکر می کنم.

سرمربی صنعت نفت آبادان افزود: می دانستیم بازی در ورزشگاه آزادی سخت است. تیم حریف هماهنگی کامل را داشت. با توجه به بضاعت باشگاه خواستیم بازی را کنترل کنیم. در نیمه دوم برای جبران نتیجه توانستیم خیلی خوب ظاهر شدیم و توپ و میدان را داشتیم. باید در این بازی ها قدر موقعیت ها را بیشتر دانست.

وی درباره عملکرد پرسپولیس تاکید کرد: به هر حال پرسپولیس تیم پر مهره ای است که نشان داد در روی نیمکت هم تیم کاملی دارد. آنها روی تک موقعیت خود در نیمه دوم گل زدند.

او درباره اعتراض هواداران نفت آبادان تاکید کرد: به هر حال بودجه باشگاهی همچون صنعت نفت مشخص است که شامل بودجه های دولتی هم می شود. به هر حال باید روی این موضوع توجه داشت.

پرکاس تصریح کرد: در نیمه اول دنبال کنترل بازی بودیم. حتی در همان نیمه موقعیت خیلی خوبی داشتیم که اگر دقت می کردیم به گل می رسیدیم. در نیمه دوم بازی تکنیکی داشتیم و هافبک های خود را تقویت کردیم.

سرمربی نفت آبادان در خصوص انتخاب مهدی تاج به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال گفت: وقتی یک نفر بالای ۶۰ الی ۷۰ درصد رای می آورد یعنی باید به تصمیم مجمع احترام گذاشت. آقای تاج با فوتبال بیگانه نیست و می تواند به فوتبال کمک کند. وضعیت تیم ملی ایران در حال حاضر بسیار حساس است و باید همگی به آن کمک کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    0 0
    ماشالله چشم نزن
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    1 0
    خبر نداری کاملترین تیمش داورآگاه به وظیفه توسط شیتیل بگیران پس پرده ،کارشناسان زبده ورزشی اکثرا با عینک سرخ و گزارشگرانی که هنگام گلهای پرسپولیس باید نگران حنجره هاشون شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس