کد خبر 1413842
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
هیچ دبیرکلی مثل من نبود/در مجمع بازی نخوردم

دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال گفت: تیم جدید آمده و باید این اختیار را داشته باشند هر کسی را می‌خواهند به عنوان دبیرکل معرفی کنند. در این مدت کارهای سخت زیادی داشتیم

به گزارش مشرق، حسن کامرانی فر دبیرکل مستعفی فدراسیون فوتبال با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در مقابل ساختمان فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات پر حاشیه مجمع انتخابات فوق‌العاده روز گذشته گفت: روزهای خوب برای فوتبال خواهیم دید، همه کمک کنیم چون جام جهانی در پیش داریم. همه ما باید تلاش کنیم مردم را خوشحال کنیم. هیأت رئیسه جدید، رئیس جدید و افرادی که از قبل بودند کنار همدیگر دست به اتفاقات خوب می‌زنند.

وی درباره فعالیت‌های خود در مقام دبیرکلی گفت: هیأت رئیسه کامل نداشتیم و تنها بودیم و همه بار فدراسیون روی دوش دبیر کل بود. سختی‌های زیادی در این مسیر تحمل کردیم. خدا را شکر خیلی‌ها کمک کردند در این مدت کاری روی زمین نماند. الان هم هیأت رئیسه با توجه به برگزاری نشست درباره دبیرکل جدید تصمیم‌گیری می‌کند. من کناره‌گیری خودم اعلام کردم.

کامرانی فر درباره تمایل خود برای ادامه فعالیت در فدراسیون فوتبال تصریح کرد: تیم جدید آمده و باید این اختیار را داشته باشند هر کسی را می‌خواهند به عنوان دبیرکل معرفی کنند. در این مدت کارهای سخت زیادی داشتیم. خدا را شکر می‌کنم همه تأیید شد، من هم تلاشم را کردم از فوتبال حفاظت کنم. این یکسال تجربه سخت اما خوبی برایم بود، دوستان خوبی پیدا کردم، دوستان رسانه کمک کردند که از همه تشکر می‌کنم. اگر کوتاهی بوده برای من دبیر کل بود و اتفاقات خوب هم توسط همکارانم رقم خورد.

او درباره بازی خوردن در لغو و سپس برگزاری مجدد مجمع توسط عده‌ای خاص تاکید کرد: من بازی نخوردم، تصمیمی گرفتم که باید می‌گرفتم. کامرانی‌فر درباره اینکه آیا شخصا تصمیم گرفتید یا مشورت کردید، گفت: شخصا بود. بالاترین مقام فدراسیون هیأت رئیسه است و من هم موظف هستم مصوبات و دستورات یا بهتر بگویم امضاهای هیأت رئیسه را اجرا کنیم. به هر حال هیأت رئیسه تصمیم گرفت من هم به عنوان دبیر کل مسئول اجرای مصوبات هستم.

او درباره امضایش برای تأیید مجمع دیروز گفت: امضا کردم چون اعضای مجمع بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در فدراسیون فوتبال هستند. به اعضای مجمع کاملا احترام می‌گذارم و موضوعی که مطرح شد مربوط به قبل بود. اعضا به این نقطه رسیدند انتخابات برگزار شود، همه اعضا رأی دادند و قطعا رأی اعضای مجمع به عنوان بالاترین مقام فوتبال برای همه قابل اجراست. همه باید این را بدانند، من هم خودم را موظف می‌دانم تصمیمات مجمع را کاملا رعایت کنم. اجازه دهید من به قبل از مجمع برنگردم. مجمع رئیس را انتخاب کرده که این انتخاب برای همه قابل احترام است.

وی درباره اینکه آیا مجمع فدراسیون قانونی بوده و طبق اساسنامه چه کسی مسئول است دبیر کل است یا خیر، اظهار داشت: دبیر کل مسئول است و من در ادامه در مجمع بودم و شروع کردم اما برگزاری با کمیته بدوی بود. من هم در سالن حضور داشتم. همه کارها را انجام دادم، دستورجلسه روز گذشته هم مورد تأیید است.

دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال درباره میزان اختیاراتش برای لغو مجمع روز گذشته گفت: حتما بعدا صحبت می‌کنیم.

کامرانی‌فر در مورد اینکه با این تنش‌ها اگر به قبل برگردید باز هم حاضر هستید به فدراسیون بیایید، گفت: قاعدتا این تجربه یک سالی که دارم کم نیست، تجربه‌ای که من دارم هیچ دبیرکلی نداشت. فشار زیادی را برای برگزاری سه مجمع داشتم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس