کد خبر 1413822
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
جان بولتون - نمایه

مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ ادعا کرد که توافق برجام اشتباهی خیره کننده برای آمریکا است.

به گزارش مشرق، جان بولتون، مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، امروز (چهارشنبه) در مصاحبه با «سی ان بی سی» با اشاره به توافق برنامه هسته‌ای ایران، ادعا کرد: «احیای توافق برجام یک اشتباه خیره کننده است. زیرا با این توافق ایران به میلیاردها دارایی‌های بلوکه شده خود دست میابد و قوی‌تر می‌شود.»

 بولتون در ادامه اظهارات خود گفت که دستیابی به توافق هسته‌ای ایران، تهران را به شریک بهتری برای مسکو تبدیل می‌کند.

از طرف دیگر، کارین ژان پی یر، سخنگوی کاخ سفید، در نشستی خبری با ادعای اینکه واشنگتن از ابتدای مذاکرات وین، رویکرد اصولی داشته است اعلام کرد اگر ایران آماده انجام تعهدات خود ذیل توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ باشد آمریکا نیز این کار را انجام خواهیم داد.

سخنگوی کاخ سفید با بیان اینکه آمریکا پاسخ خود را به نظرات درخواست‌های ایران درباره پیشنهادات اتحادیه اروپا ارائه کرده است، تایید کرد بصورت علنی مذاکره نمی‌کند و با اتحادیه اروپا در ارتباط است.

این در حالی است که مقامات کشورمان اعلام کرده‌اند وزارت امور خارجه در حال بررسی واکنش آمریکا به درخواست‌های ایران در زمینه احیای برجام هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • FR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    1 0
    با توافق بی توافق با تحریم بی تحریم ایران پدر امریکا را در اورده
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    0 0
    این بولتن سیبیل همونی نیست که بخاطر مهاجران مزیکی ترامپ را تشویق میکرد به مکزیک حمله نظامی بکند ؟ باور نمی کنید خاطرات ترامپ در مورد این ابلیس را بخوانید
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    1 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس