روش بازی استقلال را همه شناخته‌اند؛ نمایش آبی‌ها دلچسب نیست؛ بر اساس نیاز بازیکن جذب نکرده‌اند

پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از یارگیری این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: همه تیم‌ها روش بازی شاگردان ساپینتو را شناخته‌اند و به‌راحتی این تیم را خنثی می‌کنند، نمایش آبی‌ها دلچسب نیست.

به گزارش مشرق، «گودرز حبیبی» بازیکن سال‌های دور استقلال با اشاره به نمایش آبی‌پوشان در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران مقابل نفت مسجدسلیمان و قبول تساوی بدون گل برابر این حریف، اظهار داشت: نمایش‌های استقلال در این فصل به دل نمی‌چسبد. مشخص نیست این تیم با چه روش و تاکتیکی بازی می‌کند و باید پرسید برنامه استقلال برای رسیدن به گل چیست؟ ساختار فنی استقلال با مشکلاتی زیادی روبه‌روست.

وی افزود: ایراد دیگری که از ریکاردو ساپنتو می‌توان گرفت این است که از بازیکنان در پست اصلی خود استفاده نمی‌کند. کوین یامگا باید پشت مهاجمان بازی کند تا از تکنیک و سرعت خود استفاده کند اما او در منطقه‌ای به کار گرفته می‌شود که بازدهی زیادی ندارد. محمد محبی جایش وسط زمین است؟ اینها به شناخت و آگاهی مربی بستگی بستگی دارد، اینکه بداند کدام بازیکنان در چه پست‌هایی بازی کنند موضوعی نیست که بگوییم به زمان نیاز دارد، اینها دیگر از مسائل ابتدایی تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

سوال بزرگ هواداران استقلال درمورد قایدی

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: تمام تیم‌ها شیوه و روش بازی استقلال را یاد گرفته‌اند، چراکه این تیم فقط یک تاکتیک دارد. توپ را به کناره‌ها می‌برد تا روی دورازه حریفان ارسال کند و این روش به‌راحتی مهار می‌شود.استقلال با ادامه این روند در هفته‌های آینده با چالش روبه‌رو خواهد شد.

حبیبی تصریح کرد: خسرو حیدری که در هیچ تیمی سابقه مربیگری نداشته اشتباه بزرگی کرد که حضور در کادرفنی استقلال را قبول کرد. وقتی او مربی یک تیم نوجوانان نیز نبوده چگونه به تیم بزرگسالان آمد.او بازیکن بزرگی در این فوتبال بوده و نباید خودش را با یک تصمیم اشتباه خراب می‌کرد.

وی تاکید کرد: مشکل استقلال این است که معلوم نیست چه کسی برای این تیم یارگیری کرد. آن فردی که برای استقلال یارگیری کرد تا حالا پایش به توپ خورده است؟ آیا او بازیکن شناس بوده؟ آیا وی می‌دانست براساس منطق فوتبالی و نیاز فنی تیم باید یارگیری کرد؟ ‌می‌خواهم بپرسم چرا یک هافبک طراح جذب نشد اما مهاجمان زیادی را به خدمت گرفت که استقلال با چالش مواجه شود. اگر مبنای یارگیری استقلال فوتبالی بود هیچ وقت حاشیه‌ای که برای ارسلان مطهری رخ داد به وجود نمی‌آمد و یا کاوه رضایی به تراکتور نمی‌رفت.

بازیکن سال‌های دور استقلال در پایان گفت: کاوه رضایی با استقلال دو ماه تمرین کرد اما به خاطر اشتباهات باشگاه، به تراکتور رفت، چرا زودتر فهرست خروجی استقلال مشخص نشد؟ ارسلان مطهری با رفتار محترمانه باشگاه استقلال روبه‌رو نشد چطور می‌خواهد از نظر فوتبالی و روانی به سطح بالا بازگشته و برای استقلال بازی کند؟

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جواد IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    1 2
    روش بازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه بازی هم میکنن کیسه کشا؟
    • لنگی حقیر IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      2 1
      نه لنگی ها فقط بلدند با یه چیزی بازی کنند بگید استقلالی ها بدن دستتون باش بازی کنید
    • جواد IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      0 0
      این ته ادب یه کیسه کشه...
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    1 0
    گودرز خان اگر اون توپ دهنه دروازه یامگا گل می شد همین حرف رو می گفتی؟
  • جواد IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    0 0
    مشرق چرا سلیقه ای عمل میکنی؟ نظر بی ادبانه یکی رو تایید میکنی بعد وقتی با ادبیات خودش جوابشو میدم سانسور میکنی؟ کاش ذره‌ای شرف رسانه‌ای داشتی که مطمئنم نداری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس