آیت‌الله جنتی

دبیر شورای نگهبان گفت: ادعای مبارزه با تروریسم از سوی کشورهایی که سازمان تروریستی منافقین زیر چتر حمایتی آنها جنایت می‌کند، ادعای مضحکی است.

به گزارش مشرق، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز چهارشنبه (۹ شهریور ۱۴۰۱) در نطق پیش از دستور جلسه شورای نگهبان، گفت: دیروز سالروز شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر بود که در اقدام تروریستی منافقین به شهادت رسیدند و به همین مناسبت این روز به نام روز مبارزه با تروریسم نامگذاری شده است.

وی افزود: جرم شهیدان رجایی و باهنر خدمتگزاری بی‌منت به مردم بود و دشمنان انقلاب اسلامی با ترور آنها کینه ورزی خود با مردم را آشکار کردند.

دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: ایران اسلامی بیشتر از هر کشوری از اقدامات تروریستی آسیب دیده و این در حالی است که مدعیان دفاع از حقوق بشر هیچ‌گاه نخواسته‌اند این واقعیت را ببینند.

آیت الله جنتی با بیان اینکه ادعای مبارزه با تروریسم از سوی کشورهایی که سازمان تروریستی منافقین زیر چتر حمایتی آنها جنایت می‌کند، ادعای مضحکی است، تاکید کرد: از عجایب روزگار ما این است که بانیان و کارفرمایان تروریسم در دنیا، مدعی مبارزه با تروریسم شده‌اند. در حال حاضر، اصلی ترین مصداق تروریسم دولتی، رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: پیگیری حقوقی برای احقاق حق قربانیان ترور امری ضروروی است اما حقیقت این است که خونخواه اصلی شهدای مظلوم اقدامات تروریستی خداوند قادر متعال است و خونبهای شهدای ترور، نابودی حکومت‌های تروریستی است.

دبیر شورای نگهبان در بخش پایانی سخنانش با اشاره به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و عزیمت زائران به کربلای معلا، اظهار داشت: ما مفتخریم از اینکه عزادار امام حسین(ع) هستیم و می‌توانیم یاد و راه سرور آزادگان جهان را زنده نگه داریم؛ از خداوند متعال می‌خواهیم که در آخرت هم چشم‌مان به جمال حضرت امیرالمومنین(ع) و سیدالشهدا(ع) روشن شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس