کد خبر 1413405
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
آیا هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور کی‌روش موافقت می‌کند؟

کاندیدای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید باید از هر چیزی که به فوتبال ملی کمک می‌کند، حمایت شود.

به گزارش مشرق، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس پس از پایان انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اظهار کرد: بعد از مدت‌ها معضل انتخابات برطرف شد و فوتبال از حالت بلاتکلیفی درآمد. حداقل الان یک پاسخگو داریم. امیدواریم از امروز ظهر، هر کس در فدراسیون حضور دارد، یک برنامه خوب و مدون اجرا کند تا تیم‌ملی ما شایستگی‌اش را نشان دهد. تیم‌ملی ما بازیکنان خوبی دارد اما آن انسجام لازم را ندارد. مشخص نبود که مسئولیت با کیست اما از امروز ظهر برای اعتلای یک تیم ملی خوب و مقتدر و حفظ آبروی فوتبال ایران تلاش می‌کنند.

او درباره تعامل باشگاه پرسپولیس با مهدی تاج گفت: ما هر کاری از دستمان بربیاید برای فوتبال انجام می‌دهد. این وظیفه ذاتی هر باشگاهی علی‌الخصوص پرسپولیس است که ملی‌پوشان زیادی دارد. ما تنها کاری که می‌توانیم بکنیم این است که ملی‌پوشان را در اختیار تیم‌ملی قرار دهیم.

بیشتر بخوانید:

مهدی تاج رئیس فدراسیون شد/ نبی و قنبرزاده نواب رئیس شدند/ انصراف یک نامزد هیات رئیسه

مدیرعامل پرسپولیس درباره قرض ۱۰ میلیاردی این باشگاه از فدراسیون فوتبال در دوره مدیریت صدری بیان کرد: این قرض خیلی وقت است که تسویه حساب شده است.

کاندیدای حضور در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا در صورت رای آوردن با حضور کی‌روش موافقت می‌کند، گفت: هر چیزی که به تقویت تیم‌ ملی ایران کمک کند تا بتواند نمایش خوبی در عرصه جهانی داشته باشد، خوب است. باید آمدن کی‌روش در هیات رئیسه بررسی شود و دید که هیات رئیسه با این موضوع موافق است یا نه. به نظرم مطرح کردن اسامی خوب نیست چرا که تعدد آرا به وجود می‌آورد. شاید همه بازیکنان با این امر موافق نباشند. ما همه حس و علاقه‌مان، یک تیم‌ملی بسیار قوی و منسجم است تا بتوانند تمامیت فوتبال ایران در عرصه جهانی را حفظ کنند.

درویش در پاسخ به این سوال که آیا حضور دیاباته در پرسپولیس قطعی شده است؟ عنوان کرد: هنوز ۱۰۰ درصد نشده است.

او درباره وضعیت کارگزار پرسپولیس توضیح داد: ما عملا کارگزار نداریم. ما مذاکراتی داشتیم و کارهایی در حال انجام شدن است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هوشنگ IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    4 1
    خخخخ نگفتم کی روش برمی گرده ؟ شک نکنید تا آخر شهریور بر می گرده من در اولین فرصت خودمو به فرودگاه می رسونم بهش کادو می دم. چی می دم ؟ دستبند طلا یا ساعت طلا عاشقشم دمش گرم از همه مربیان لنگی کیسه کش محبوبتر بزرگتر پرطرفدارتره فقط کی روش رو عشقه ولاغیر
    • رامین IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      2 1
      انشاالله که کی رش برمی گردد. وروزهی خوبی با این سرمربی محبوب خواهیم داشت.
  • طاهر IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    5 2
    انتخاب تاج یعنی نمایش قدرت پول- پارتی و رشوه که در سیستم اداری کشور وجود دارد وسلام
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    2 2
    فساد در فوتبال را داریم به وضوح میبینیم و هیچ کس هم جوابگو نیست بهتر هست بگیم فساد در کشور که اینهمه نهادهای نظارتی و بازرسی ساکت هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس