image-20220830115649-1.png

تیم ملی والیبال جوانان ایران با پنج پیروزی متوالی و بدون باخت بر بام آسیا ایستاد و عنوان قهرمانی بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های جوانان آسیا را از آن خود کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، تیم ملی والیبال جوانان ایران در مرحله فینال رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا دیشب (دوشنبه 7 شهریور 1401) به مصاف تیم هند رفت و با نتیجه سه بر یک پیروز میدان شد تا عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دهد.

تیم والیبال جوانان ایران امسال در بحرین هفدهمین حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه کرد و ملی‌پوشان این رده سنی کشورمان در شانزده دوره قبلی موفق به کسب 11 مدال شامل شش طلا، سه نقره و دو برنز شده ‌اند.

سروقامتان والیبال ایران با قهرمانی در این دوره از مسابقات به هفتمین مدال طلا و قهرمانی خود در این رده سنی آسیا دست یافت تا تعداد مدال‌هایش نیز به عدد 12 برسد.

همراه اول به عنوان حامی رسمی تیم های ملی والیبال کشورمان، این پیروزی و قهرمانی را به ملی‌پوشان و مردم ورزش‌دوست ایران تبریک گفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ساکن روستا IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    0 0
    همراه اول بهتره قیمتهای اینترنت و.... منطقی ترارائه بده بمردم هزینه ی شرکت خودش کنه وحمایت کنه ازروستاهاکه اکثرمشکل انتن دهی دارن. ارزش افزوده ومالیات خودش بپردازه ک میلیاردی سودمیکنه امابرای هزارتومن شارژ9درصد یا بیشترکم میکنه وبازبخوای اینترنت بگیری باهمون شارژ9درصددیگه کم میکنه 18 تا2درصدمالیاتی ک خودش بایدپرداخت کنه انداخته دوش ملت. اینترنت کشورما خیلی گرانه نسبت به 117تاکشور20الی 70درصدگرانتره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس