والیبال قهرمانی جهان| آرژانتین باز هم باخت

دارنده مدال برنز المپیک در دومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان جهان مغلوب هلند شد.

به گزارش مشرق، چهارمین روز مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان امروز (دوشنبه - هفتم شهریور) با شش دیدار در دو کشور لهستان و اسلوونی پیگیری می‌شود.

تیم‌های ملی والیبال آرژانتین و هلند عصر امروز در سومین مسابقه گروه F این رقابت‌ها که ایران هم در آن قرار دارد، در شهر لیوبلیانا پایتخت اسلوونی به مصاف یکدیگر رفتند.

آرژانتینی‌ها در این مسابقه ۳ بر ۲ مغلوب هلند شدند تا دومین شکست خود را تجربه و تنها به کسب دو امتیاز در پایان چهارمین روز مسابقات اکتفا کنند.

هلندی‌ها که در ست‌های اول و دوم ۳۰ بر ۲۸ و ۲۵ بر ۲۰ نتیجه واگذار کرده بودند در ست‌های سوم و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱ و ۲۷ بر ۲۵ فاتح میدان شدند تا جدال دو تیم به ست حساس پنجم کشیده شود.

تیم ملی والیبال هلند در ست پنجم ۱۵ بر ۹ به پیروزی رسید و دو امتیاز از این برد به دست آورد و با دو پیروزی و پنج امتیاز صدرنشین گروه F باقی ماند و آرژانتین جایگاه سوم را برای خود حفظ کرد.

نیمیر عبدالعزیز بازیکن تیم ملی هلند با کسب ۳۲ پوئن در این مسابقه، عنوان امتیازآورترین بازیکن مسابقه را به دست آورد.

تیم ملی والیبال ایران نیز از ساعت ۲۰ امشب (دوشنبه هفتم شهریور) در دومین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف مصر می‌رود و در صورت شکست حریف، در آخرین مسابقه مرحله مقدماتی خود برای صدرنشینی گروه F به مصاف هلند خواهد رفت.

شاگردان بهروز عطایی در نخستین مسابقه خود موفق به شکست آرژانتین با نتیجه ۳ بر ۲ شدند و فعلاً در رتبه دوم گروه F قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس