کد خبر 1412617
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
نامه پیشکسوتان پرسپولیس به رئیس جمهور

پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در نامه ای به رئیس جمهور مواردی را مطرح کردند.

به گزارش مشرق، در نامه پیشکسوتان پرسپولیس به آیت الله سیدابراهیم رئیسی آمده است: « احتراما ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت، خرسندیم که دولت مردمی یک سال ابتدایی فعالیت و خدمت خود را با موفقیت پشت سرگذاشت و امیدواریم در ادامه این راه با درایت شما و زحمت های دولتمردان دولت مردمی حضرتعالی، روز به روز موفق تر باشد.

اما آنچه باعث شد پیشکسوتان پرسپولیس، مزاحم وقت گرانبهای حضرتعالی باشند، بی مهری ای است که وزارت ورزش و جوانان طی یک سال اخیر در حق پیشکسوتان پرسپولیس و بعضا استقلال روا داشته و به صاحبان اصلی فوتبال جفا کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیاباته پرسپولیس را سرکار گذاشت؟

پیشکسوتان پرسپولیس که به عنوان سربازان جان بر کف ورزش، از ابتدای انقلاب اسلامی تا به حال در تمامی بزنگاه های تاریخی در میدان دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاضر بودند و همیشه با حمایت از مقام ولایت و اصول نظام، وفاداری خود را به کشور ثابت کرده اند، طی یک سال اخیر نیز به واسطه تعصبی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار دارند، این بی تفاوتی ها و بی مهری ها را به روی خود نیاوردند و تحقیرها، اهانت ها و عدم به کارگیری نیروهای متخصص را تحمل کردند و به منظور جلوگیری از سواستفاده بیگانگان و دشمنان، سکوت نموده اند اما متاسفانه روز به روز این نوع رفتارها بیشتر شده و سطح بی مهری و کارشکنی وزارت ورزش علیه شرکت پیشکسوتان پرسپولیس و خانواده بزرگ پیشکسوتان این باشگاه، به حدی رسیده که حتی یک نامه ساده ما هم بی پاسخ می ماند و به هیچ یک از خواسته های پیشکسوتان هیچ گونه توجهی نمی شود.

پیشکسوتان این کارگران هفت تپه فوتبال هرگز امتیازی نخواسته اند و نمی خواهند و اگر حرفی می زنند و طرحی می دهند از سر دلسوزی و تخصص است و روا نیست که تخصص پیشکسوتان و تعهد آنها نادیده گرفته شود.

توقع پیشکسوتان از حضرتعالی این است که از وزارت ورزش و جوانان بخواهید به بی مهری ها و بی تفاوتی آزاردهنده خود نسبت به پیشکسوتان پرسپولیس و حتی پیشکسوتان استقلال پایان بدهند. نادیده گرفتن پیشکسوتان در ورزش کشور و تعیین سرنوشت این دو باشگاه، ظلم آشکار به کسانی است که با گذشتن از جان و جوانی شان این برندها را ساختند.

سکوت در قبال تصمیم ها و انتخاب های غلط وزارت ورزش چه در حوزه مدیریت باشگاه پرسپولیس و چه در زمینه خصوصی سازی و ... نشانه رضایت پیشکسوتان پرسپولیس نیست، بلکه پیشکسوتان تنها به این دلیل سکوت اختیار کرده اند که وزارت ورزش را زیرمجموعه دولت فعلی می دانند و از آن جا که در روزهای انتخابات ریاست جمهوری 1400، پیشکسوتان پرسپولیس حامی سید محرومان و دولت مردمی شما بودند، دوست ندارند از اعتراض آنها، سو برداشت شود.

ما وزارت ورزش را خانه خود می بینیم و توقع نداریم در خانه خودمان غریب باشیم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    1 3
    خب یکباره پیشنهاد می کردید بابا مسعودتون دوباره بشه وزیر و بجای لیگ برتر هم لیگ اسنپ برگزار بشه!!
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    0 0
    مایه تاسف،که فوتبالیست و ورزشکارها هم پیام میدن به رئیس جمهور! اقایی رئیسی جمهور این افراد رو ول کنید! دقیقا به مانند افراد معمولی جامعه باهشون صحبت کنید! وگرنه از کرمان و سیستان و کردستان و مناطق محروم ایران و جهان باز خواهیید ایستاد! کافی یک سر به سایت فروش اینترنت بزنید! امار فروش لباس ها سگ و گربه رو ببینید! پول و هزینه کشور بیشتر بشود! ایمان و اعتقادات نباشد، خرج عیاشی و خوش گذرونی و گناه میشود! مردم باید هدف و فکر و ذهنشون ایمان و اعتقادات باشد! نه بازی و سرگرمی ! یارو 50 ساله ! هنوز به دنبال کسب درامد از راه توپ بازیه! .. بازی و ورزش بخشی بسیار کوچیک از زندگی است! که شخص بعدش با روحیه به حل مشکلات خود و جامعه بپردازند، نه اینکه بازی کردن وسرگرمی بشود زندگی! اونا که هدف و فکر و ذهنشون بازی و سرگرمی حقیقتا در حکومت اسلامی، وظیفه برای حاکمت و مردم مسلمان ندارند! می تونن برن کشورها غربی خوش بگذرونند! منطقی باشیم اقایی رئیسی، به اعتقادات مردم رسیدگی کنیم و چسب زخم! روی زخم باشیم! دردها دنیا اینطوری حل میشون! نه اینکه یک نفر که سر کوچه نشسته باد خورده روی سرش هم ! فردا بیاد بگه،سهم و حق منم بدید! منم سهم دارم! و مجاهدت کردم و ..!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس