مخبر

معاون اول رییس جمهور گفت: کشور عراق همکاری بسیار خوبی در بحث وزیرا و تسهیل‌گری در ورود زائران داشته است تا مردم بتوانند بدون مشکل تردد کنند.

به گزارش مشرق، محمد مخبر امروز ۵ شهریورماه در بدو ورود به مرز شلمچه اظهار کرد: خوشبختانه تدارکات خوبی در مرزهای فعال کشور برای تردد زوار اربعین انجام شده است. البته کاستی هایی نیز وجود دارد که در روزهای آینده این کاستی ها برطرف می شوند.

وی افزود: همکاری تنگاتنگی میان دستگاه های خدمات رسان در اربعین، مردم و زوار اتفاق بیافتد. مردم باید زمان سفر خود را در ایام اربعین تنظیم و مدیریت کنند زیرا به دلیل وقفه ای که تردد زائران اربعین در دوسال گذشته به دلیل کرونا رخ داد، امسال با حجم عظیمی از متقاضیان زیارت مواجه هستیم.

معاون اول رییس جمهور گفت: در سمت مرزهای عراق مشخص نیست به میزان تدارکی که در مرزهای ایران دیده شده، کار انجام شده است یا خیر و خوب است که زوار سفر خود را در ایام اربعین به کشور عراق تنظیم کنند.

مخبر عنوان کرد: دولت مصمم است تا مردم بتوانند در اربعین امسال سفری ارزان، آسان و ایمن داشته باشند و همه تدارکات در این زمینه آماده شده است. 

وی با بیان اینکه اربعین یک سفر مردمی است و حاکمیتی نیست، افزود: حاکمیت فقط تسهیلگر است و کمک خواهد کرد تا مردم بتوانند سفری آسان داشته باشند. در این زمینه دستگاه های اجرایی موظف هستند هرچه در توان دارند انجام دهند.

معاون اول رییس جمهور گفت: حضور مردم بسیار جدی است و تدارکات بسیار خوبی برای زوار دیده شده است. امیدواریم امسال مردم سفری پرخیر و برکت داشته باشند. مدیریت زمان بسیار نکته مهمی است و باید مد نظر زائران قرار بگیرد.

مخبر عنوان کرد: کشور عراق همکاری بسیار خوبی در بحث وزیرا و تسهیلگری در ورود داشته است تا مردم بتوانند بدون مشکل تردد کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    0 0
    آقای مخبر با دستورتان در تهران کرایه ارزان نمی‌شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس