کد خبر 1412361
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
ادعای فدراسیون فوتبال درباره شائبه بازوبند کاپیتان ساحلی

تیم ملی بالاترین اولویت برای کمیته فوتبال ساحلی است و در این موضوع تردیدی نداریم.

به گزارش مشرق، امیرحسین محتشم رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون پس از پایان اردوی ملی‌پوشان فوتبال ساحلی اظهار داشت: مهم‌ترین موضوع برای کمیته‌ی فوتبال ساحلی تیم ملی است و در این موضوع هیچ گونه تردیدی نداریم، بنابراین به هیچ فرد یا افرادی با هر درجه و جایگاهی اجازه نخواهیم داد که با عملکرد خودشان تیم ملی را دچار حاشیه و آسیب نمایند و در این خصوص به طور جدی برخورد خواهیم کرد چرا که تیم ملی شخصی نیست و متعلق به تمامی ملت ایران است.

وی افزود: خوشبختانه تقویم اجرایی تیم ملی تا پایان مسابقات آسیایی و مقدماتی جام جهانی تنظیم شده و در حال اجرا می‌باشد. در اردوی اخیر شاهد عملکرد بسیار خوب بازیکنان مقابل تیم آذربایجان بودیم و جوانان مستعدی به اردوی یزد تیم ملی اضافه شدند. حمایت‌های مجموعه‌ی فدراسیون فوتبال از حوزه‌ی فوتبال ساحلی قابل تقدیر است، در همین اردوی اخیر ملی‌پوشان ما با پرواز اختصاصی به یزد رفتند و این موضوع باعث می‌شود چیزی به جز توجه فدراسیون به فوتبال ساحلی را شاهد نباشیم. در یزد سه بازی مقابل آذربایجان انجام دادیم و پیروز شدیم. پایان شهریور ماه تیم ملی عازم تایلند خواهد شد و در تورنمنت چهارجانبه دیدارهای تدارکاتی خوبی خواهیم داشت. قطعاً بازیکنان جدید، مستعد و جوان در این اردو تیم ملی را همراهی خواهند کرد، اردوی اخیر یزد نشان داد که پتانسیل فوتبال ساحلی ایران چقدر بالا است. کادر فنی عملکرد بازیکنان جوان را با دقت خاصی دنبال کرده، توسعه‌ی نیروی انسانی و هم چنین پایین آوردن میانگین سنی تیم را در اولویت خود قرار داده‌اند. جا دارد تشکر کنم از میزبانی بسیار خوب استان یزد که این فرصت را برای تیم ملی فراهم کردند و نشان دادند ورزش و بویژه فوتبال ساحلی برای مسئولین این استان دارای اهمیت فراوانی است.

محتشم در ادامه گفت: برخی در این مقطع به دنبال ایجاد حاشیه در تیم ملی برای دستیابی به مقاصد شخصی خود هستند، اما به این گونه افراد که با هدف جناح سازی و باندبازی چنین اقداماتی انجام می‌دهند اجازه‌ی دخالت در امور تیم ملی برای رسیدن به اهدافشان را نخواهیم داد. در برخی از رسانه‌ها مطرح شده که کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی در روز بازی تغییر یافته در حالی که مستندات مکاتبه‌های کمیته فوتبال ساحلی در اتوماسیون اداری فدراسیون به راحتی قابل پیگیری از دبیرخانه و دبیرکل است. مگر می‌شود کاپیتان تیم را یک شبه تغییر داد؟ کاپیتان هر تیم نماد شخصیت، اعتبار، فرهنگ و تجربه تیم است. هر شخصی که در این جایگاه قرار بگیرد بایستی به این گونه مسائل توجه بسیار زیادی داشته باشد. هیچ چیزی ثابت نیست و بسته به عملکرد افراد در برهه‌های زمانی مختلف این مسائل قابل تغییر خواهد بود. محمد احمدزاده و مسلم مسیگر هر دو از سرمایه‌های ارزشمند فوتبال ساحلی ایران به شمار می‌روند ولی همانگونه که قبلاً عنوان کردم وقتی موضوع تیم ملی مطرح باشد با هیچ فردی تعارف نخواهیم داشت. در خصوص سوابق ورزشی آقای مسلم مسیگر اضافه می‌کنم که او قریب به ۱۷ سال است که بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی بوده و منهای اردوهایی که مصدومیت داشته، در تمامی اردوها و رقابت‌ها در کنار تیم ملی بوده و حضور داشته است لذا در این خصوص هم در برخی از رسانه‌ها مواردی انتشار یافته که لازم دانستم این موضوع را نیز توضیح دهم.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس